fietsroute naarden naar amsterdam

• Yvonne mama van Marinko

Wie kan mij helpen aan de fietsroute van naarden naar amsterdam.

Weet niet hoe ik verder moet als ik in amsterdam nader.

Kom bij het AC restaurant uit bij de gaasperpla en weet dan niet heoe ik verder moet.

Kan of via diemen weespertrekvaart naar mijn wekr zit dicht bij de Makro/Ven/sligro/Hanos.

Of via de Arena het gaat er mij eigenlijk om of het wordt aangegeven hoop het punt bij de AC restaurant hoe ik verder moet gaan of arena of diemen maar dan moet ik dacht ik door het diemerbos en dit wil ik liever niet

Hoopt dat iemand mij kan helpen hiermee.

Yvonne Bakker

• beth

mischien heb je iets aan de volgende site http://www.routecraft.com/fietsplanner

• Martin E. van Doornik

Ik heb in de jaren zestig en zeventig heel vaak van mijn geboorteplaats Blaricum via de mooie Naarden Vesting naar Amsterdam gefietst. Gewoon langs de A-1. De oude rijksweg vanaf de Hakkelaarsbrug door Muiden (draaibrug) en dan langs Diemen. De oude, donkergroene ijzeren boogbrug boven het Amsterdam-Rijnkanaal stond er nog. Maar ik ben al 30 jaar geleden naar provincie Groningen verhuisd. Heb geen idee meer hoe ver het landschap tussen Naarden en Amsterdam is vernietigd in verband met de verregaande kapotverstedelijking en aanleg van meer wegen en spoorlijnen. Alsof je daar een fietspad met een zaklantaarntje moet zoeken en vinden….