Graag zou ik kennis nemen van jullier ervaringen ten aanzien van deze winkel. Ik ben van plan om daar een racefiets aan te schaffen welke veel goedkoper is dan in mijn regio dus mogelijk het ritje wel waard.
Alvast bedankt.
Dit is schandalig!!! Mijn beoordeling / ervaringen / ervaring van bikestudio is ronduit niet meer van deze tijd!
bestelling omtrent een fiethelm –> GIRO aeon kleur:zwart/rood/wit
01/04/2014 het item besteld & direct via bankoverschrijving betaald……
na een week heb ik op 08/04/2014 gebeld hoe het nu zat met de bestelling… Hun antwoord: ja meneer ik zal dat eens nakijken voor u en de betaling is “net” aangekomen….!!!!(hoe kan dit & dan moet je zelf nog bellen om dit te bekomen) & u heeft “uw helm” deze week nog.
Na WEERAL een week wachten belde “benny brouwer” zelf naar mijn persoonlijke gsm om te zeggen DAT ZE DE HELM NIET MEER IN STOCK HADDEN !!!!!! terwijl dit duidelijk op hun site als “beschikbaar” stond nu hadden ze al dezelfde helm in andere kleuren voor mij besteld!!??!!!???
Dit ging niet door de beugel bij mij dus had ik bij deze de bestelling geannuleerd! Dat is niet het product dat ik bestelde….
& op dinsdag 22/04/2014 wacht ik nog altijd op een terugbetaling van 170 EURO
ik heb ondertussen al 4 keer gebeld naar deze “benny brouwer”—> zelden bereikbaar. Schandaleus! deze site/winkel verdiend niet om nog online te mogen concurreren
MB Schreef:
——————————————————-
> Dit is schandalig!!! Mijn beoordeling / ervaringen
> / ervaring van bikestudio is ronduit niet meer van
> deze tijd!
> bestelling omtrent een fiethelm –> GIRO aeon
> kleur:zwart/rood/wit
>
> 01/04/2014 het item besteld & direct via
> bankoverschrijving betaald……
> na een week heb ik op 08/04/2014 gebeld hoe het nu
> zat met de bestelling… Hun antwoord: ja meneer
> ik zal dat eens nakijken voor u en de betaling is
> “net” aangekomen….!!!!(hoe kan dit & dan moet je
> zelf nog bellen om dit te bekomen) & u heeft "uw
> helm" deze week nog.
>
> Na WEERAL een week wachten belde “benny brouwer”
> zelf naar mijn persoonlijke gsm om te zeggen DAT
> ZE DE HELM NIET MEER IN STOCK HADDEN !!!!!!
> terwijl dit duidelijk op hun site als
> “beschikbaar” stond nu hadden ze al dezelfde helm
> in andere kleuren voor mij besteld!!??!!!???
>
> Dit ging niet door de beugel bij mij dus had ik
> bij deze de bestelling geannuleerd! Dat is niet
> het product dat ik bestelde….
>
> & op dinsdag 22/04/2014 wacht ik nog altijd op een
> terugbetaling van 170 EURO
> ik heb ondertussen al 4 keer gebeld naar deze
> “benny brouwer”—> zelden bereikbaar.
> Schandaleus! deze site/winkel verdiend niet om nog
> online te mogen concurreren
Ik had het zelfde met een sportbril voor brildragers van agu
Bril besteld en betaald en na een week nog niets terwijl ze schrijven levering 2a3 dagen
Nog een paar dagen gewacht en geen bril
Ik heb toen gebeld en de bril was niet meer voorradig en werd ook niet meer geleverd ze zijden zo van hebben we uw niet gebeld?
Nou ja of ik dat niet zou weten.
ze melden als iets niet meer geleverd kan worden ze contact met je opnemen dus niet
ik een mail geschreven dat ik het betaalde bedrag graag terug had
Na herhaaldelijk mailen en na een verdere week eindelijk mijn geld terug inmidels 3 weken verder
al met al een zeer slechte klantvriendelijkheid en hebben schijnbaar de internet klanten niet nodig en er iets nog bestellen ik dacht het niet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?