fietsverzekering

• ellen goudsmith

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag betreffende een fietsverzekering.

Mijn fiets is treurig genoeg zaterdag bij mijn huis gestolen, en ja de fiets stond op slot, maar zag tot mijn vreugde dat onze fietsverzekering nog 3 mnd geldig is.

Nu hoor ik tegenstrijdige berichten over de vergoeding van een eventuele nieuwe fiets.

De een zegt dat je de fiets geheel vergoedt krijgt en de ander zegt dat je maar zoveel procent terug krijgt.

Onze verzekering loopt via Enraverzekeringen.

Wie heeft hier ervaring mee.

Alvast bedankt

Ellen

• Biker Paul.

FF contact opnemen met de tussenpersoon of je fietsenzaak waar je `m gekocht hebt, lijkt mij wel dat zij dat het beste voor je kunnen uitzoeken !

• ab

Volgens mij geeft enra volledig bedrag terug aan de fietsenzaak zodat u weer een nieuwe fiets kunt kopen. wel ff aangifte doen natuurlijk.

• piet

Enra zal bij diefstal van een normale fiets U een nieuwe fiets leveren via uw dealer , zonder afschrijving of eigen risico, zelfs tot 112% van de nieuwwaarde mocht eenzelfde fiets duurder zijn geworden.

Alleen…. waarom vragen op dit forum als dit in de voorwaarden van Enra staat, als je eigen dealer dit ook kan vertellen en dit ook op de site van Enrea te vinden is ?