ik wil langs de moezel fietsen maar waar begint hij?en waar stopt hij?
Hoewel het iedereen vrij staat om op dit forum welke vraag dan ook te stellen (als het maar een fietsonderwerp betreft), verbaas ik me over zo'n vraag als deze.
Ik neem toch aan dat het de bedoeling van de vraagsteller is om deze route t.z.t. al of niet in zijn geheel te gaan fietsen. En wat dan nog als je weet van waar tot waar zo'n route loopt? Lijkt me toch handiger als je tegelijkertijd alle bijbehorende relevante informatie erbij krijgt.
Zoek via welke zoekmachine dan ook op b.v. “Moezel” en “fietsroute” en er gaat een wereld aan informatie voor je open. Met alle bijbehorende interessante informatie die je maar kunt bedenken. En als je bovendien ook nog enigszins Duits kunt lezen (en dit na dit wereldkampioenschap voetbal nog wilt doen), kom je met het begrip “Moselradweg” helemaal niet meer uitgekeken en gelezen.
Overigens heb ik in 2004 (als onderdeel van een langere fietstocht) het traject Trier (i.p.v. Triet) - Koblenz gereden. Mijn verslag daarvan is beschikbaar voor wie daarin geïnteresseerd is. Mail me maar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?