Fiets4Daagse afgelast in verband met hittegolf

• Bartje

De Drentse Fiets4Daagse is afgelast. Reden is de te verwachten hittegolf op de eerste twee fietsdagen.

De organisatie heeft dat besluit dat is genomen na overleg met de GGD maandagmiddag op een persconferentie bekend gemaakt. Het is nog nooit eerder voorgekomen dat het fietsfestijn door weersomstandigeheden niet door kon gaan.

• Remco Jan

Het moet allemaal niet gekker worden in Nederland. Straks tel je als zomerevenement niet meer mee als je het niet minstens 1x heb afgelast.

Het is toch prima fietsweer, zo rond de 30 graden. Lekker de wind door je bezwete haar!

• Bartje

Tja, maar 1 toevallige hartaanval en je hebt als organisatie het OM achter je broek.

Ik heb er wel beeld bij.

Wat ik wel erg vind is dat alle 15.000 deelnemers hun inschrijfgeld niet terug krijgen.

Da's makkelijk verdient

• Martijn

Vanwege het grote aantal mensen dat zittend op de bank voor de TV overlijdt is het 8-uur journaal vandaag afgelast.

• ab

ze hebben natuurlijk al wel hun kosten gemaakt!

• Biker Paul.

Zo lust ik er ook nog wel een paar……………….die mensen hebben ook allemaal kosten moeten maken om daar te komen !

Mocht het geld nou naar een goed doel gaan, vind ik het een ander verhaal maar op deze manier zou ik mijn geld wel terug willen !!

• ab

Heel erg jammer dat je hier geen begrip voor kunt opbrengen.

• Biker Paul.

Die ` vrijwilligers` hebben er ook 4 dagen geen broodjes,melk of wat dan ook voor gehad, of na afloop een biertje………….er heeft niemand in die 4 dagen wat voor hoeven doen ! Ik zou er in GEEN geval akkoord mee gaan en NEE ik kan hier echt geen begrip voor opbrengen. Sta je daar vanaf het weekend ervoor met je sleurhut op de camping, krijg je te horen dat er niet wordt gefietst, ik vind dat lullig !!!

• Biker Paul.

En nog wat , als ik naar de Stones was gegaan op de 2e avond, dan had ik ook mijn centen terug gekregen omdat het niet doorgaat om wat voor duistere reden dan ook………………..Cancellen, centen terug !!! Principe- kwestie , sorry :D:D

• ab

tja…..:s