Ben voornemens een Sparta ION M Gear 7 versn. aan te schaffen heeft iemand ervaring met deze fiets, hoor toch veel negatieve geluiden m.n. over de elektronica, fiets is trouwens nergens te bewonderen, weet iemand hier iets over.
Ion M-gear is momenteel iets slechter leverbaar. Komt wel weer goed. Electronica is goed. Zelf geen problemen meegemaakt. Als er iets bijzonders was, dan viel het onder de garantie. Als je ff rondkijkt bij meerdere dealers, dan kom je er vast nog wel eentje tegen. Oh, ja, Altijd proefrijden!!!!!!!!
met vr. gr.
ab
Ik heb die zelfde gedachten als U … enkel weerhoud mij er van om er een te kopen met een open ketting kast…. volgens mij heeft dit meer onderhoud nodig aan alles wat met de ketting te maken heeft. Een dichte kast heeft wellis waar 3 vers maar met het electrice gedeelte moet je volgens mij niets van merken…enkel als de batterijen leeg zouden zijn en je zelf moet gaan trappen om thuis te komen.John schreef:
>
> Ben voornemens een Sparta ION M Gear 7 versn. aan te schaffen
> heeft iemand ervaring met deze fiets, hoor toch veel
> negatieve geluiden m.n. over de elektronica, fiets is
> trouwens nergens te bewonderen, weet iemand hier iets over.
Wat mij opvalt dat genoemde fiets nergens voorradig is, onderhoud met open kettingkast is vrij eenvoudig, maar Sparta houd volgens mij bewust alles op omdat genoemde fiets is uitverkocht, en zij pas in week 48 weer gaan produceren met als gevolg een verhoging van € 100,- maar goed wel een proefrit gemaakt op een Sparta opstapdag en het rijdt subliem, nog meer reacties zijn welkom.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?