duofiets fo side bij side fiets voor volwassenen

  • T. van Amerongen

    M Koerts Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben op zoek naar een duofiets of side by side

    > fiets , wie weet waar ik deze kan kopen.

    > Minie

  • Delia

    Short, sweet, to the point, FREE-exactly as inforamiton should be!

  • Nyanna

    Never would have thunk I would find this so indipsenslbae.

  • ineke jazet

    Hallo

    Sorry dat ik ff boos word . De gemeente texel stimuleert nl de gehandicapten wel om zoveel mogelijk dingen zelf te doen met aanpassingen. Ik heb een gehandicapte dochter met het angelman syndroom en zij heeft een side by side fiets met voeten bakjes en een motortje, zodat zij zelf kan fietsen. ( ze houdt de voeten niet op de pedalen vandaar de bakkies) De gemeente heeft er alles aangedaan om mijn dochter te laten fietsen we genieten elke keer als we langs het strand of bos rijden en weet je wie het meeste geniet …. juist mijn dochter ze word er helemaal vrolijk van. Ik denk dat je gewoon moet blijven vragen en anders laat een ero therapeut oordelen of het kan. Ik hoop dat je succes hebt want een blij gezicht doet veel goeds

  • ria jansen

    Wij, verzorgingshuis Warfheem hebben een duo fiets tegen een schappelijk prijs te koop.

    R.Jansen Hoofd Algemenedienst

  • P. de Kroon

    Geachte heer,

    Mijn zwager heeft een hersenbloeding gehad en kan niet meer alleen fietsen. Graag zou ik een foto van de duo fiets wil een zien en een prijs indicatie krijgen.

    Met hartelijke groeten, Pieter de Kroon 0612996778

  • Sjef

    P. de Kroon Schreef:

    ——————————————————-

    > Geachte heer,

    >

    > Mijn zwager heeft een hersenbloeding gehad en kan

    > niet meer alleen fietsen. Graag zou ik een foto

    > van de duo fiets wil een zien en een prijs

    > indicatie krijgen.

    >

    > Met hartelijke groeten, Pieter de Kroon 0612996778

    Beste Pieter, je stelt je vraag op een heel algemeen forum, wel allemaal fietsers en fietsenthousiasten. En ook nog als reactie op een vraag van iemand uit 2006. Als je meer aandacht wil, start zelf met een bericht. Dan krijg je gerichte reacties. Wij, als ik deze “groep” zo mag noemen, zijn geen fabrikanten of handelaars.

    Ga zelf op zoek. Google wijst de weg.

    Als ik je probleem goed begrijp, ben je ook gebaat met een tandem, twee rijders achter elkaar dus. (zeker veeeel goedkoper, ook gebruikt te vinden) Succes!

    Sjef

  • anja Thomas

    Is deze duofiets nog steeds te koop?

    Vr groeten, A.Thomas

  • Hoek agj

    Hallo graag had ik informatie over de duo fiets die u te koop hebt .

  • Ernst van Hunnik

    is deze nog actueel,

    zo ja dan heb ik wel interesse

    groet Ernst