TREK 10000

• jeroen

hallo ik zit er aan te denken om een trek 1000 te kopen maar nou is het het laagste model racefiets nou is mijn vraag of de fiets voldoet aan de prijs van 730 euro. of raden jullie mij de fiets af en om een duurdere te kopen ik ben nog een leek op dat gebied

• ab

Als je begint te fietsen dan is de 1000 een hele mooie en goeie fiets

• Trek 1500

Uiteraard ligt het eraan wat je er mee van plan bent en wat je echt kunt uitgeven.

Hoe duurder het type fiets hoe beter de schakelgroep, wielen, componenten en afwerking.

De shimano Sora zijn aan de magere kant als je wat meer wil fietsen en is weinig uit te wisselen met duurdere schakelgroepen van Shimano.

Zelf heb ik mijn Trek 1500 gekocht via internet (nieuw) en dat scheelt een hoop. Je hebt dan een duurdere fiets voor hetzelfde geld. Belangrijk is dan wel een maximum in te stellen van wat je wilt uitgeven. Je hebt ook nog pedalen, kleding en andere dingen nodig. Je kunt dan de beste fiets binnen jouw budget kopen. Shimano Tiagra of 105 zijn naar mijn idee wel een beetje de standaard. De nieuwe 10speed groepen doen het uitstekend.

Kijk even op het forum van www.fiets.nl voor meer informatie over de verschillende merken en schakelgroepen.

Succes

• ab

Zelf heb ik mijn Trek 1500 gekocht via internet (nieuw) en dat scheelt een hoop.

??????????????????????????????????????????????????????????????????

Als ze dat horen bij Trek dan is het niet te best. Trek is niet te koop via internetwinkels.

• ilse

Ik heb zelf ook een trek 1000, wel een wsd uitvoering. Je koopt hem bv bij Hopmans Bergen op Zoom voor 529,- euro. Prima instapmodel. Ik heb er inmiddels zo'n 1000 km opzitten. Succes met de keuze.