bakfietsweb.nl

  • hans

    geen zaken mee doen. je krijgt geen garantie (lees de voorwaarden op de site).zit zelf nu met een roestbak en krijg geen enkele reactie van ze

    hans

  • Herman Posthumus

    Hans,

    Heb je bericht ontvangen. Heb de fiets nu bijna een jaar, geen last van roest (staat ook keurig binnen), en geen enkel probleem ontdenkt. Heb hem wel zelf gemonteerd, ga er rustig mee om, en heb veel meer punten goed ingevet, dan de beschrijving.

    Ben het dus niet met je eens. De prijs is er ook naar, en ook de duurdere fietsen roesten, of gaan defect. (zitten alleen een paar rare banden om, en het zadel is niet echt kwaliteit. Ook heb ik led-verlichting gemonteerd.

    Mij valt de fiets 100% mee, prima prijs/kwaliteit verhouden. (is 1/3 van de prijs een fiets van bakfiets.nl). Vervoer vaak 2 kinderen (3 jaar en 1 jaar (in bobike sitje gemonteerd). Gaat zeer goed, soms ook nog mijn andere zoon van 7 er bij in. Wel rustig aan doen, en beheerst over hobbels, en kuilen.

    Groet,

    Herman hans schreef:

    >

    > geen zaken mee doen. je krijgt geen garantie (lees de

    > voorwaarden op de site).zit zelf nu met een roestbak en krijg

    > geen enkele reactie van ze

    >

    > hans

  • Herman Posthumus

    Hier nog een aanvullende:

    We zijn nu 2 jaar veder naar aanscha, en hij is nog heel erg goed. We gebruiken hem een aantal dagen per week om de kinderen naar school te brengen en halen, en geen problemen gehad de laatste 2 jaar. er zitten altijd 2 kinderen in (13 en 16 kilo), en tassen van school. Ook gaat er nog wel eens een extra vriendje mee in de bak om bij ons te spelen.

    De laatste 2 jaar heb ik alleen de verlichting aangepast (led), en er was een schroefje van de bak los gegaan.

    De stangen voor de besturing rammelen een beetje, maar daar moet iets vet tussen, en het is weer klaar.

    We gaan er zorgvuldig mee om, kinderen morgen er niet in of uit springen maar stappen, en de fiets staat alijd keurig binnen, en we halen hem met beleid van de stander af.

    gewoon zeer goed aankoop. helemaal voor die prijs!

    groet,

    Herman Posthumus

  • Daan

    Hallo allemaal,

    Nu weer een paar jaar later dan de berichten hiervoor.

    Nu de trotse bezitter van een 010 van bakfietsweb, en wat een genot zeg. Geef toe dat het monteren een leuke puzzel was maar daar houd ik wel van.

    Ik denk ook dat er in de loop van de tijd wel wat verbeteringen zijn ingevoerd, zo heb ik een fiets met hele normale banden en ook zit er nu ledverlichting op.

    Al met al nog zeer tevreden.

    Groeten Daan

  • patty

    bakfiets van bakfietsweb is goedkoop prut.

    Deze fiets gat niet lang mee en als er iets gerepareerd moet worden zijn er geen onderdelen beschikbaar, dus moet je fietsenmaker of creatief werken of duur herstelen.

    Ik wou dat ik een paar honderd euro meer had uitgegeven voor een kwaliteit bak.

  • Alexander

    Begin er alsjeblieft niet aan. Als het geld binnen is krijg je alleen maar heel onbehoorlijke reacties van deze verkoper.

    Zoals hiervoor ook al genoemd zijn onderdelen, zelfs eenvoudige spaken, niet te verkrijgen. En de verkoper weigert ze te leveren. Blijkt de berekening van de spaken (type 30 met trapondersteuning) waarschijnlijk niet te kloppen, zodat je hier nooit veel plezier van zult hebben, en de spaken kapot zullen blijven gaan…

    Blijf alsjeblieft weg bij bakfietsweb, want je wordt er heel verdrietig van. We hebben heel veel plezier van onze bakfiets gehad, tot we met de rare fratsen van deze verkoper te maken kregen en hij ons niet meer wilde helpen. Toen was het alleen nog maar ellende.

  • Danny Warmerdam

    Beste Mensen,

    De reacties zijn al gedateerd maar ik wil toch het volgende melden:

    Bakfietsweb.nl heeft al enige tijd een nieuwe eigenaar. Wij streven ernaar om een betere service te bieden, een beter assortiment met goede merken, en uiteraard goede bestelvoorwaarden! Ook gaan we binnenkort bakfietsweb aanpakken met een nieuwe website en meer mogelijkheden.

    Hopelijk kunt u in de toekomst weer terecht op bakfietsweb.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Danny Warmerdam