fietsframe spuiten

• laura

Haalo mensen,

wie kan mij een adres geven in gelderland waar ze op een prof manier een frame kunnen over spuiten?

of wat meer info waar ik het eventueel kan laten doen..

mvg Laura..

• laura

het gaat dan om in de provincie geldeland, en overijssel :))

ik ga natuurlijk niet al te ver weg zoeken maar elke adres is welkom

..

mvg laura

• the joker

probeer eens bij een auto schadeherstel bedrijf deze hebben vaak ook een spuitcabine waar ze dit laten doen.

in twello (bij apeldoorn) zit een auto bedrijf die dit vaker heeft gedaan

succes

• laura

hmmm bedankt voor je reactie..

wat zal zo'n spuit klusje ongeveer kosten denk je?

en hoe kom ik aan het nummer van die auto bedrijf??

mvg

• the joker

op een euro of 80 moet je gauw rekenen, via www.telefoonids.nl kan je genoeg autospuit bedrijven vinden lijkt me

succes

vraag het eens aan een rijwielzaak in je buurt die veel gebruikte fietsen verkoopt mischien dat hij een adres in de buurt heeft

• laura

okey heb al een spuit adres gevonden mensen :) zodra het werk klaar is en het resultaat is zoals ik het verwacht dat het is krijgen jullie ook een adres te zien :)

mvg

• the joker

we wachten in spanning af ;-)

• Jekyll

Met 80 euro kom je er niet.

De prijs hangt samen met de voorbereiding, hoe lever je de fiets aan, welke werkzaamheden zijn er nodig alvorens over te gaan tot het daadwerkelijke spuiten.

Maar ook de hoeveelheid kleuren, combinaties, en eventuele belettering spelen een rol in de prijsbepaling.

Het beste kun je met een kaal ( gedemonteerd) frame naar een autoschade bedrijf gaan en overleg vantevoren een prijs. Je kunt ook veel geld verdienen/besparen door bij meerdere bedrijven te informeren.

Ik begreep, laura, dat je reeds een bedrijf hebt gevonden, dus mijn verhaal zal weinig nut meer hebben, maar ik zat hier toch. Heel veel succes en plezier met je ‘nieuwe’ fiets.

Marco.

• rob

vraag; is het gelukt met het laten spuiten van je fiets en waar ben jij geslaagt?

• 's Jean

Ik wil een Duitse postfiets kopen (aanbod op Markplaats) maar die moet worden opgeknapt en gespoten.

Wie kan mij adres(sen) geven voor bovenstaande activiteiten?

's Jean