nieuwe hybride

• Dirk

Hallo,

Ik wil 1 dezer dagen een nieuwe fiets aanschaffen om mooie toertochtjes mee te maken(ongeveer 120-150 km per dag)

Het liefst een lichte hybride.

Nu zie ik als ik zo rond kijk dat er buiten de bekende merken(gazelle,giant batavus…enz) er nog genoeg andere(lees goedkopere)merken zijn.

Ik zie zo een Montego of een Trek.

Iemand een idee of deze merken ook goed zijn en eventueel wat adviezen m.b.t.aanschaf . Ik ben zelf 1.92.

Alvast bedankt, Dirk

• Biker Paul.

Lekker zelf samenstellen bij Jan Janssen, rijdt je redelijk exclusief en je hebt de afmontage zelf in de hand ! Wel ff kijken of ze de goede maat voor je hebben.

www.janjanssen.nl daar staat alle info en de prijzen !

Suk6 ermee, Paul.

• mikedeltagolf

Zelf heb ik een Jan Janssen impress. Ik heb inderdaad de fiets naar mijn behoefte samengesteld en ben er na 1 1/2 jaar en 7000km nog steeds tevreden over. Confectiefiefietsen voldeden niet aan mijn eisen. Vandaar dat ik terecht kwam bij Jan Janssen. Enge nadeel is misschien het beperkte aantal dealers en eventueel de prijs.

mikedeltagolf

• dirk

Dat wordt te duur. Ik ben niet zo zuinig op mijn fietsen(ik hou niet van het poetsen) dus wil ook weer niet te veel geld uit geven vandaar mijn vraag naar de wat goedkopere merken.

Dirk

• Biker Paul.

Dan ben je om de paar maanden een cassette, ketting en bladen aan het vervangen en dan ben je uiteindelijk duurder uit………….

Als je er niet zo zuinig op bent ga dan kijken voor een gepoedercoat frame of geanodiseerd, ken je weinig aan beschadigen ook !

Oh, en nog wat, Trek is niet echt een goedkoop merk……..

• mieke

ha Dirk,

Wij hebben afgelopen jaar beiden een TREK 400 aangeschaft. Beiden zijn we mooi weer fietsers, maar wel van de kilometers. We hebben ook aardig wat zandpaden en heuvels op de Veluwe gezien en ik moet zeggen dat we zeer tevreden zijn. na de eerste aanschaf moest het damesmodel hier en daar wat beter afgesteld worden, maar ze rijden als een zonnetje.

Ga zeker eens een proefritje maken.