ervaringen met fietsbroeken

• Meindert

Hallo,

Wat zijn jullie ervaringen met de diverse merken fietsbroeken? Ik heb wat rondgekeken op internet en in de fietswinkel. Ik heb gezien dat er een enorm prijsverschil is. Ik heb broeken van 150 euro gezien maar ook van rond de 30 euro. Is prijsverschil ook kwalliteitsverschil? Ik heb zelf een fietsjackje van de aldi en die bevalt me uitstekend. Doet absoluut niet onder voor een duurder merk. Ik fiets gemiddeld 100 km per week woon werk verkeer. Of zit het met zemen toch even anders?

Ben benieuwd naar jullie reakties,

Groet,

Meindert

• Biker Paul.

Ik denk wel dat de duurdere broeken, Assos, Specialized enz. dat die van een betere kwaliteit zijn of erg vooruitstrevend ! Ik heb zelf een winterbroek van Shimano die erg goed bevalt en 2 korte, Shimano en Adidas…….zitten allebei wel aardig maar niet meer dan dat, ik vrees ook dat het afhankelijk is van welk zadel je hebt !

Voor die 100 km. in de week zouden ze wel kunnen.

Kijk eens bij Ultima, niet het goedkoopst, wel erg goed !

Suk6 ermee,

Paul.

• meindert pol

Hallo,

Zijn er onder jullie ook die ervaringen hebben met de fietsbroeken van de aldi? Ik heb er een fietsjack van en dat bevalt erg goed.

• willem

nou ik heb er een shirt van,een keer aangehad en nooit meer.je kan ook bij de grote racewinkels kijken,bv salden ,die hebben merkleding met hun naam er op,goede kwaliteit voor weinig,of www.cyclewear.nl is ook niet duur,

maar ik zou niet bezuinigen op een wieler broek,een goede merk broek zit echt een stuk beter en gaat ook veel langer mee,

• Biker Paul.

M`n vrouw heeft eens zo`n broek bij de Lidl meegenomen en die heeft het tot 1 ritje gebracht en daarna is ie bij de ouwe kleren verdwenen………….wat een troep zeg ! :D

• Paula

Mijn E10,- fietsbroek van de Decatlon bevalt mij prima. Goede pasvorm en voor mij is het zeem voor de 2x 10 km die ik per dag fiets ruim voldoende.

• bossini

koop een santini broek dan heb je kwalitatief echt een super broek voor een goede prijs !

gr bossini

• mike

mijn ultima lange broek zit perfect (aanradert)

lorini korte broek ook geweldig

aldi winterbroek verslijt ik nooit, want ligt na 1 rit in de kast om nooit meer te gebruiken.

groet

M