ADO-tweewielers.

• Peter de G.

Wie heeft er al ervaring met ADO-fietsen. Het betreft een nieuwe keten van fietsenzaken in Rotterdam, Den Haag e.o. en er komen er meer. Ik geloof dat Utrecht ook al aan de beurt is. De diverse filiaalchefs zijn teven eigenaar van het filiaal. De fietsen en/of onderdelen komen uit Turkije en daarom kunnen zo zo goedkoop zijn, ze schijnen al fietsen te hebben voor ? 249,- Hoe kan dat? Graag uw ervaringen indien mogelijk.

• ab

Wat dacht je van een auto voor 3500 euro

• Biker Paul.

FF serieus, dat kan toch niets wezen……………Ik zou er niet voor een fiets gaan kijken !

• Floris

Zit er hier vlakbij 1, ik heb niet de moeite genomen om er te gaan kijken, maar voor 3500 euro kan je best een goede auto kopen.

Goedkoop is duurkoop, en een fiets is eigenlijk al zo goedkoop je hoeft alleen te trappen, geen wegenbelasting onzin, dus wat kost een fiets over een periode van 10 jaar?

• Biker Paul.

Ik weet niet wat een fiets over een periode van 10 jaar kost want na 3 jaar en 12.000 km. moet ie echt het veld ruimen ! :D Geluk van het fietsplan en de derde komt binnenkort ! Ik weet wel dat ik veel minder auto ben gaan rijden, meer conditie heb gekregen en lekkerder in mijn vel zit ! 3 hoeraatjes voor de fiets !

HOERA HOERA HOERA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• mimo

ik zou maar toch een kijkje nemen…

Zelf ben ik wel een keer geweest om de kwaliteit van de fietsen te bekijken.

Echter is de kwaliteit wat minder als je vergelijkt met een merkfiets als batavus of gazelle…

Maar betaal je ook veel minder. 3 fietsen voor 1 merkfiets.

Ik heb de garantiemogelijkheden niet besproken, maar er zijn ook degelijk goede fietsen. Goedkoop is duurkoop zeggen ze. Soms juist soms niet.

Het is immers goed voor veel mensen die minder uit te kunnen geven, een fiets kunnen kopen voor 250,-

Bij een fietsplan zal ik zeker een merkfiets kopen.

Succes…

• Peer

Eerlijk gezecht vind ik een merkfiets wel te duur!

Als je bekijkt dat alle onderdelen uit verwegland komen is praktisch elk merk vergelijkbaar!

En dan durft een A merk er ook nog een waaibomenkoplamp te monteren, of een standaard die onzeker is!

Aangezien dat aandrijving en remsysteem bijna altijd van shimano is wat is dan nog het grote verschil?

Maar op je vraag te komen..

Ik ben er van overtuigd dat ik voor €250 wel een degelijke fiets kan laten bouwen!

Maar of zij voor de grote winst gaan of een kwaliteit product verkopen?

Als ik in de buurt ben ga ik zeker even kijken!

Gr Peer

• Willem

Ik heb nu al meer dan 1 jaar zo'n fiets van ADO en ik ben een stevige vent, hij is me heel goed bevallen. Hij kostte € 239,- incl. een slot en hij heeft een Simano Nexus versnellingsnaaf, ik kreeg er 6 gratis servicebeurten bij en nu deze week na de garantieperiode kreeg ik zowaar een nieuwe kopland kado. Ik gebruik hem als 2de fiets want ik heb ook een Batavus Retro, prima fiets dus iets wat ik nooit voor die prijs verwacht had maar ja de meeste mensen zijn bevooroordeeld bij zo'n lage prijs.

*D*D*D

• Willem

Ik kreeg dus een nieuwe koplamp kado en geen kopland, sorry.

*D*D*D

• Schetters

Twee jaar terug een fiets gekocht bij Ado, en ik moet eerlijk zzeggen, ik heb er zeker nooit spijt van gehad.

Ik had er toen 350 euro voor betaald, was een mountainbike trouwens, en hij is nog in heel goeie staat.

Het zelfde fiets koste toen bij profile bijna 800 euro.

groetjes