Zijn er fietsers die kleding van het merk Nalini hebben gekocht? Dit ivm een vraag over de garantie.
Op 13 april heb ik een nieuw wielershirt aangeschaft. De bedoeling was om deze een paar jaar te gebruiken. Heb daarom ook een wat duurder shirt gekocht in een tweewielercentrum bij mij in de buurt. Het shirt alleen aan gehad tijdens een training van 68 kilometer en daarna 110 kilometer door Noord-Holland (21 april) . Na de Ronde van Noord-Holland de kleding weer ingeleverd. Was niet tevreden over de kwaliteit.
Zag namelijk dat er pluisjes op het shirt aanwezig waren. Het zit wel op vreemde plekken. Ter hoogte van sleutelbeen en nek, maar ook op de borst. Tweewielercentrum Leo Smit heeft het Nalini shirt opgestuurd naar Jacobsons B.V. Dit is namelijk hun leverancier. Vandaag kon ik het wielershirt weer ophalen. Helaas valt dit niet bij hun onder de garantie. Op het papier wat erbij is gevoegd staat het volgende: Oorzaak buitenaf (schuren/wrijving/ergens in blijven haken).
Ik heb geen huisdieren. Mijn nagels hoe ik vrij kort. Ben niet gevallen. Na het gebruik aan een kunststofkleding hanger opgehangen. Vond na 2x gebruik nog niet nodig om het shirt te wassen.
Wat is de volgende stap die ik kan ondernemen. Het Nalini koste mij het bedrag van 99.00 euro.