Sinds twee weken geleden heb ik een nieuw fietszadel omdat bij die oude de gel eruit ging (er zaten scheuren in die steeds groter werden) en het leek wel lijm wat eruit kwam. Maar sinds ik die nieuwe zadel heb en ik ga fietsen, hoef ik maar over een bobbel te fietsen (bijvoorbeeld een drempel in de weg tegen hardrijders) en mijn zadel gaat al naar achteren staan. Ik heb vorige week al moeten lopen naar huis omdat mijn zadel zó hoog stond, dat ik op de dunste punt moest fietsen (de voorkant). Ik kan je wel zeggen: dat fietst niet echt lekker. Nu heeft mijn man mijn zadel weer vastgezet en het is 1 dag goed gegaan. Nu ik weer naar mijn werk ben gaan fietsen en ik naar huis ging, stond mijn zadel alweer zo ver naar achteren. Hij heeft het zo strak mogelijk gezet. Het is een mamafiets. Een gazelle. Weet iemand of het zo hoort dat je zadel steeds schuin naar achteren gaat staan zodat je elke keer steeds bijna van je zadel afglijdt, of heeft iemand een tip voor mij (en mijn man) om het zadel nog strakker te maken?