Online-fietswinkels

• Jan

Heeft iemand ervaringen met online-fietswinkels?.

De prijzen zijn vaak aantrekkelijk, maar verder?

Ik heb bijvoorbeeld aan Rijwiel-Cash-and-Carry in Elburg (ligt bij mij in de buurt)drie maal een mail gestuurd, zonder dat daar ooit antwoord opgekomen is.

Als er met bestellingen zo wordt omgegaan……

Maar misschien hebben anderen andere ervaringen?

• Marcel

Inderdaad alleen de prijzen zijn aantrekkelijk.

Ik zou zeggen ga naar een fietsenzaak toe en bekijk ,voel een fiets en laat je ook voorlichten.Fiets er een stuk op.Veel belangrijker dan zo goedkoop mogelijk.Bovendien wie spreek je erop aan als er iets niet goed is!Ze reageren nu al niet op je mail.

• Jan

Ja, dat kan ik zelf ook bedenken.

Maar ik vraag of iemand wél (goede?) ervaring heeft met een online-winkel.

• ab

Waarom was dit antwoord niet goed? Bij een fietsenzaak, als je daar naar binnen gaat en een vraag steld, krijg je ALTIJD antwoord en meestal nog DIRECT ook!!!

• Jan

Ik vraag of iemand ERVARING heeft met ONLINE-FIETSWINKELS….

Is dat zo'n moeilijke vraag?

Dit antwoord ging over andere fietsenzaken, maar ik stel gewoon een duidelijke vraag over ONLINE-FIETSWINKELS….!

• Martijn

Er zijn helaas ook fietsenzaken waar men vooral probeert om je dat ene model in die ene maat aan te smeren die ze graag kwijt willen (zelf zien gebeuren, meerdere keren)

• Jan

Ja, dat is ook mijn ervaring met verschillende “gewone” “vakhandelaren”, daarom mijn vraag (nogmaals): HEEFT IEMAND ERVARING MET ONLINE-FIETSWINKELS??

• Ferwerda

Ik heb nare ervaring(en) met fietsen op die manier bestellen/kopen want ik wil ze zien en voelen.

Ik heb het twee keer gedaan en kon de koop achteraf nog ongedaan maken en ben naar de dichtsbijzijnde goede fietsenzaak gegaan en mij daar goed laten voorlichten v.w.b. mijn/onze specifieke eisen.

Nu merkkarretjes gekocht voor een schappelijke prijs w.v. één overjarig model maar wel met volledige garantie. Dat is nu 9 maanden gelden en hebben hun eerste onderhoudsbeurt gehad.

Zijn zeer tevreden met onze tweewielers.

Jakob & Fenny Ferwerda

• lian

Ja ik heb goede ervaring met online fietsenzaak. Ik heb mijn fiets gekocht bij Bike Motion.nl. Ben eerst op zoek gegaan bij fietsenwinkels naar de goede fiets voor mij. Heb hem vervolgens daar besteld. Binnen drie dagen was hij al bezorgt. Geen probleem. Na drie maand vlogen er overal beschermdopjes af. Gebeld en twee dagen later is er iemand langsgeweest en heeft alles kostenloos gerepareerd. Nadeel is dat je geen beurten hebt. Voordeel is dat de fiets 350 euro goedkoper was, dus dan betaal ik die beurt zelf wel.

• Louise

Ik sluit me helemaal aan bij Lian, wij hebben de fietsen opgehaald. Heel tevreden over deze zaak.