Heeft iemand ervaring met Online-Fietswinkels?

• Jan

Heeft iemand ervaring met online-fietswinkels?

(En ik vraag niet om aanbevelingen van en ervaringen met gewone winkels…)

Groot assortiment, alle maten/kleuren/types leverbaar, en als je nu precies weet wat je hebben wil….

Wie heeft ervaring met deze winkels?

• ab

Nou als ik ff mag ……….Volgens mij kunt u beter…….

Ach laat ook maar. :):):):):):):)

• sjaan

Ik ga verder niet op details in,maar heb hele slechte ervaring met een online fietsenzaak.

Pas op is mijn devies.

• van Genuchten

Fietsen moet je echt bekijken met je ogen en niet on-line aanschaffen. valt over het algemeen tegen en de prijs is daar meestal iets te hoog voor.

Fred

• patrick

Nou met de voorgaande kritiek ben ik het volkomen oneens.

Als je weet wat je maat is en je bent evt al links en rechts gaan kijken welke fiets je mooi vindt en evt de maat v/d fiets passen dan kun je via internet juist de goedkoopste fiets vinden.

Wordt snel geleverd en bij sommigen kun je hem ophalen

Scheelt soms honderden euro's met de fietswinkel want de winstmarge is daar enorm.

Ik zeg: doen

• patrick

ps fietsenwinkel.nl is prima

• Sandra

Heb onlangs een fiets voor mijn dochter gekocht bij fietwinkel.nl. Zeer goede ervaring, dus ik zeg ook doen! Scheelt echt enorm veel geld.

• guido

Onlangs een kinderfiets bij Bike-motion gekocht (is de enige fietswinkel met internet thuiswinkellogo). Het scheelt inderdaad behoorlijk veel. Ook ik redeneerde in eerste instantie een beetje sceptisch maar fiets is prima geleverd. Inderdaad geen servicebeurten en indien je een beroep op garantie moet doen kan het ook moeilijk zijn omdat evt. verzendkosten voor eigen rekening zijn (of je moet de fiets zelf ophalen en afleveren). Wat wel belangrijk is; je moet wel goed weten wat je koopt (merk, maat etc.) want veel inlichtingen krijg je via deze sites niet.

• John

dat thuiswinkel logo is bikemotion inmiddels kwijt, staan namelijk niet meer op de thuiswinkel website

• Justin

Ik heb totaal 2 fietsen besteld via het internet. De laatste fiets die ik nu 2 weken heb, heb ik besteld bij fietsenwinkel.nl. Snelle bezorging, scherpe prijzen, de fiets afhalen is ook mogelijk. Ik vind het top!