ik zoek een fiets route van uit nederland naar gibraltar,kan iemand mij daar aan helpen?
Dat hb ik al een keer gedaan en zat ook met de route. Een veel fietsende kennis heeft me geholpen. In Nederland en België bijna e kortste routes naar de Franse grens en dan een (denkbeeldig) lijntje trekken naar het zuiden en dan alle D wegen nummers opschrijven.
In Spanje ben ik gewoon de kust langs gereden, niet door het binnenland want dat is zoutloos fietsen al kan je het wel doen natuurlijk. Ik had geen bagage bij me op de normale dingen als schoon goed na, toilettas e.d.
Wellicht kan je via Google.Maps.nl nog aardig wat opsteken of gewoon op Google.Earth want dat kan je ook nog kantelen en dichterbij trekken dan de maos versie van google.
Sukses
willempie schreef:
>
> ik zoek een fiets route van uit nederland naar gibraltar,kan
> iemand mij daar aan helpen?
In vervolg op mijn vorige bericht; als niet klimmer heb ik zoveel als mogelijk de klimmen vermeden wat je ook op (Nederlandse versie van) Google kan bekijken door het te kantelen met de bovenste bar in de rechterbovenhoek.
Wellicht nog belangrijk: ik had net een triple voor (1998) en in die tijd nog een pignon van 8 kransjes maar misschien is een pignon met 10 wel aan te bevelen.
Ik fiets op een Koga Miyata randonneur w.v. ik ook een (tour)racefiets heb namelijk de Roadspeed. Beiden zijn nu zo'n 10 jaar oud maar voldoen nog uitstekend. Gaan elke twee jaar voor een grote beurt naar de vakman.
Neem geen fietskaarten mee: ik gebruikt een detailkaart van heel Frankrijk met een ringband en is mij goed bevallen.
Je kan ook van plaats naar plaats fietsen en dan maar kijken of je het goede wegnummer hebt.
Is misschien wel makkelijker dan al die wegnummers volgen; met plaatsnamen heb je toch altijd iets meer houvast dan met al die D en N nummers.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?