Festina kleding

• Michael

Hallo allemaal,

ik wil jullie hulp vragen voor het volgende… ik wil fietskleding gaan kopen en vind de kleding van Festina persoonlijk heel mooi. Nu vraag ik mij echter af of het niet not-done is om met kleding van dit team rond te rijden gezien de dopingaffaires in het verleden. De kleding is ook bijna niet meer te krijgen of weet iemand een adres waar dit nog (goedkoop) verkocht wordt? Bij de Hattenfalls Cyclassics wedstrijd kon deze kleding schijnbaar goedkoop besteld worden. In ieder geval alvast bedankt voor alle reacties!

• Biker Paul.

Heeeeeeeeeeeeeel misschien nog bij Mega-bike in R`dam ????

• Michael

Hallo Paul,

bedankt voor de tip. Helaas kan ik via hun webshop geen kleding vinden en Rotterdam is voor mij niet echt naast de deur, ik woon in Limburg. Misschien ga ik wel eens in filiaal Eindhoven kijken. Nogmaals bedankt voor de tip!

Michael

• Biker Paul.

Er staat een ? bij omdat ik het niet zeker weet maar meestal heeft M-bike wel wat overjarig spul hangen………….succes met zoeken !

Kijk ook eens op Marktplaats , Fietsen en Accesoires, Fietskleding en schoenen .

Laterrrrrrrrrrrrr, Paul.

• Biker Paul.

Staan 2 Festina-jerseys op Marktplaats……………..

Jaartallen weet ik niet, zijn compleet verschillend !

• Michael

Hallo Paul,

bedankt, ik heb net gekeken, maar het zijn al iets oudere shirts en eentje is al gereserveerd (en was ook te groot).