versnelling

• Berry Egmont

Ik ben op zoek naar een goede toerfiets en kan een Koga Roadspeed overnemen.De fiets is, gezien met mijn lekenoog, zeer goed onderhouden. Er zit zo goed als geen speling tussen ketting en kettingwielen voor -kenmerk voor slijtage- en op de rem/versn. handels staat RSX. En dat zegt mij helmaal niets.

Wel van groepen als Shimano 105, Ultegra en Deore maar dat RSX zegt mij helemaal niets en vraag me af is dat goed of niet.

Hoop dat de experts hier mij een goied antwoord kunnen geven

Berry

• Martijn

RSX was een instapgroep van Shimano, vergelijkbaar met Sora of Tiagra.

• Barry

Bestaat deze nog steeds of krijg ik andere gemonteerd als het wordt vervangen?

Met dank voor benatwoording.

• Martijn

RSX is al lang (jaartje of 8, 9, 10) uit productie, maar mocht er een onderdeel stuk gaan dan is dat meestal wel te vervangen door modern spul.

• van Santen

Heb toevallig mijn karretje voor een grote beurt weggebracht en zijn er splinternieuwe RSX rem/versn. handels gemonteerd. Er zit niet eens een sticker of decal o, nee netjes geperst of ingegraveerd.

Wat nou uit produktie??????

Joep v S,

• ab

Dan had die beste man dat nog liggen en heb je het vast voor een mooi prijsje gekregen. RSX is idd al een tijdje uit de roulatie.

• Martijn

Idd, ik hoop dat 'ie voor Joep een mooi prijsje heeft gemaakt :)

• Biker Paul.

Antieke dingen willen nog wel eens wat duurder zijn dan `toen` :D

• Martijn

Zoek maar eens op ‘Vintage campagnolo NOS’ op eBay ;)

• Berry

De hele rekening bedraagt € 89,88 maar er is geen specifikatie bij gegeven. Geen idee dus