reclame zadeldekje

• Guus

Hallo ik wil reclame maken op een station. Nou lijkt mij het leuk om op fietsen zadeldekjes te gaan doen. Worden deze gebruikt? Is het slecht voor het mileu.

Hoe denkt men hie in het algemeen over. Ikzelf heb er veel gemak van gehad. Vooral als de fiets de hele dag bij een station staat en dan in de regen. Als ik de fiets dan pak zadeldekje eraf en onder het zadel klemmen. Je hebt dan een droog zadel.

• dirk

persoonlijk vind ik het bijzonder ongepast om ongewenst iets om mijn zadel heen te doen.Ik vind dan ook dat degene die die zadeldekjes op mijn fiets doen er met hun poten vanaf moeten blijven.Ga er zelf staan en deel ze uit dan kan men ook weigeren.

Vroeger werd er op de auto's ook stickers geplakt van bv de efteling.vonden mijn ouders ook niet zo leuk!

MvG D

• erik

Ik vind ook dat mensen niet zomaar aan mijn fiets mogen zitten. Daarnaast gooien veel mensen die dingen op de grond, in mijn woonplaats zie ik er nog wel eens wat rondwaaien in de buurt van het station.

• MWF

Het is net zoiets ongehoords als reclamefolders onder de ruitewissers van auto's stoppen. Dit ergelijke verschijnsel maak je nogal eens mee bij druk bezochte toertochten.

• kiadepia

Interessant, ik zag ze laatst in eindhoven.

vind het een erg leuk idee, goedkoop en practisch!

was eigenlijk benieuwd waar die dingen vandaan komen.

• quorion

orange zadeldek met naamopdruk

laats een actie geweest bij selle royal voor de look in zadel serie.

rijwielzaken konden deze bestellen toendertijd.

vraag anders een reclame bedrijf welke promotie materiaal maakt, zij kunnen het waarschijnlijk gewoon leveren