Leren fietsen voor volwassenen?

  • Paula

    Wie kan mij helpen aan een adres oid waar je als volwassenen kan leren fietsen? Het liefst in de omgeving van Rotterdam??

    Heel erg bedankt!

  • daien

    wil je me ook op de hoogte zetten als je die adres hebt ik heb het ook nodig wil leren fietsen

    omgeving zuthpen

  • Leo Le Jeune

    http://www.steunpuntfiets.nl/Workshops.html

  • meriem

    Paula schreef:

    >

    > Wie kan mij helpen aan een adres oid waar je als volwassenen

    > kan leren fietsen? Het liefst in de omgeving van Rotterdam??

    >

    > Heel erg bedankt!

  • said

    ik kan niet fietsen , ik wil graag fietsen leren , ik ben heel slim , ik dacht een paar keren dan wordt goed.

  • suzan

    wie kan mij een adres geven voor een fietsles voor volwassenen , het liefst in haarlem.

    bedankt,

    susanne

  • pieter

    Kijk eens op de website van de fietsersbond, daar zijn fietsdocenten in opleiding, en uiteraard ook mogelijkheden om fietsles te nemen.

  • sarah

    wie kan ik helpen te finden organisacie of particulier voor lernen fisets in kapellen of braschat merci

  • Nicole

    Wie kan mij helpen aan een adres waar je als volwassenen kan leren fietsen? Het liefst in de omgeving van Tegelen / Venlo??

  • pieter

    Overal in het land zijn vrijwilligers actief om mensen te leren fietsen. Probeer het eens bij de plaatselijke vrijwilligersorganisatie. Ook de fietsersbond heeft mogelijkheden, dat heet de fietsschool.