Webshop

• Mora

Hoi,

Ik ben opzoek naar een nieuwe groep voor op mijn fiets. Nu zie ik dat er veel webshops zijn die deze aanbieden. Maar ik heb nog nooit bij een webshop gekocht. Heeft iemand hier ervaring mee.

Ik zelf vind salden, futurmshop en lijtenfietsen er betrouwbaar uitzien. Maar ja geven die dan ook goede service?

Alvast bedankt voor de reacties

• willem

hai mora,de online shops zijn idd wat goedkoper,futurum shop stuurt het ook gratis op,ik heb erg goede ervaring met de futurumshop,snele levering en er was eens wat verkeerds opgestuurd,kon meteen kosteloos worden om geruild en kreeg voor het ongemak een zweetshirt gratis,maar wil je de groep zelf er op zetten,als je online koopt moet dat dan wel,salden heeft ook erg scherpe prijsen en een werkplaats,zitten wel in limburg,ook in duitsland zitten veel online winkels,bv rose in bocholt of b.o.c die ook veel winkels heeft,goed zoeken kan vaak veel geld schelen.

• max mudroom

Heej, Ik koop mijn onderdelen eigenlijk vnl. online omdat de prijzen vaak goed zijn en je goed kan vergelijken.. Houdt er wel rekening mee dat je de juiste maten ed bestelt, dit kan soms verwarrend zijn. Soms is het echter ook fijn zijn om iets in je handen te hebben, zoals bij bijv. zadels en kleding. Dit zijn dingen die ik dan ook liever in de winkel koop. Een derailleur is echter een derailleur en als je weet wat je wilt kan het soms veel geld schelen! Bij futurum heb ik heel goede ervaringen (levertijd vaak 1 dag!) en gratis verzending. Succes!