Gazelle Cabby of Bakfiets.nl Cargobike long?

• Marleen

Hoi,

weet iemand mij te vertellen hoe de wendbaarheid van de Cabby is als je vanuit een steegje (1,5 meter breed) je eigen achtertuin in wil draaien? kan dit met uitgeklapte bak of moet ik eerst de kids uitladen en de bak inklappen?

marleen

• Saskia

Misschien een suffe vraag, maar is het ook mogelijk om de Cabby op het dak van de auto mee te nemen? We hebben een vrije grote stationwagen. Het lijkt me namelijk heel handig als de fiets ook mee kan op vakantie.

• Linda

Hallo,

Ik zit met hetzelfde “probleem” ik twijfel tussen de cabby en de cargo long.

Nu las is dat de Cabby 255 cm lang is, maar ik kan nergens vinden hoe lang de Cargobike long is, weet iemand dat?

Ik zal straks 3 kindje op de fiets gaan vervoeren waarvan 1 in een maxi-cosi.

De cabby verkopen ze hier bij de fietstenwinkel, de cargobike heb ik nog niet kunnen vinden in de buurt, dus kan ik ook geen proefrit op maken.

Ik vind het heel moeilijk om een keuze te maken.

Groetjes Linda

• Geesje

Hoi Linda,

Ik heb net de Cargobike besteld. Heb er al op gefiets (geleend van een kennis) met drie meiden van 5 jaar erin. Ging echt heel makkelijk. De bak is stevig en degelijk, veel steviger dan die van de Cabby. Hij kan bij ons niet in de schuur staan, maar ik maak gewoon een speciaal afdekzeil voor over de hele fiets. Is hij toch mooi beschermd. Als je kijkt op bakfiets.nl kun je wel kijken naar dealers bij jou in de buurt. Ik zou als ik jou was echt een proefritje maken. Het is toch een hele aanschaf!

• Jolanda

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een week een gazelle cabby en ik vind hem geweldig.. alleen wil ik hem op korte termijn elektrisch maken omdat ik dan wat meer afstanden ermee kan fietsen. Ik ken de website van v-fiets, maar ik heb ook gehoord van een andere leverancier die alleen de dynamo, accu enz. levert zonder een heel nieuw wiel. (kosten ca. 350 euro) heeft iemand hier ervaring mee?

Jolanda

• tamara

Beste Geesje,

Ik wil ook heel graag een afdekzeil voor mijn gehele fiets (Gazelle Cabby) omdat hij buiten in de regen staat.

Mag ik je vragen hoe jij die gaat maken? heb je een idee dat je met me wil delen?

Alvast heel erg bedankt,

Tamara

• ligia

beste Joost,

Ik heb zelf deze caby bakfiets in huis ( blauwe bak en de fiets is grijs van kleur )en zou die graag willen verkopen voor 800 euro inclusief regenhoes en alle dergelijke accessoires

De fiets is heel erg mooi en nog net geen 8 maanden oud,maar omdat ik ver weg moet reizen met mijn kinderen wil ik een auto aanschaffen en dan moet ik helaas deze fiets kwijt. Het is voor een mooi prijsje ondanks het feit dat ik het pas heb en net zo goed als in de winkel.

, in de winkel is het de dubbele hiervan zonder regenhoes en de accesoires.

Denk erover na en als u het wilt komen bekijken mag dat ook maar graag eerst een belletje, 0614337834 ligia is mijn naam

met vriendelijke groet,

ligia

• ligia

Ik heb zelf deze caby bakfiets in huis ( blauwe bak en de fiets is grijs van kleur )en zou die graag willen verkopen voor 800 euro inclusief regenhoes en alle dergelijke accessoires

De fiets is heel erg mooi en nog net geen 8 maanden oud,maar omdat ik ver weg moet reizen met mijn kinderen wil ik een auto aanschaffen en dan moet ik helaas deze fiets kwijt. Het is voor een mooi prijsje ondanks het feit dat ik het pas heb en net zo goed als in de winkel.

, in de winkel is het de dubbele hiervan zonder regenhoes en de accesoires.

Denk erover na en als u het wilt komen bekijken mag dat ook maar graag eerst een belletje, 0614337834 ligia is mijn naam

met vriendelijke groet,

ligia

• Niek

Goedendag!

Leuk om te zien dat dit onderwerp zo veel speelt.

Ik ben een student Industrieel Product Ontwerpen aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ik ben bezig met een onderzoek naar wat mensen belangrijk vinden aan een bakfiets (in dit geval toegepast op de Gazelle Cabby).

Ik heb een enquête opgesteld die niet alleen van toepassing is op mensen die al in het bezit zijn van een Cabby, maar ook op mensen die een ander type bakfiets hebben, overwegen om een bakfiets te kopen, of gewoonweg ouders die graag willen fietsen met hun kinderen.

Als jullie mijn enquête via de onderstaande link zouden willen invullen zou ik daar heel blij mee zijn!

www.thesistools.com/?id=124960

Vriendelijke groeten,

Niek

• ligia

Beste mensen,

Ik heb een tijdje geleden mijn bakfiets te koop gezet, maar helaas heb ik ervan afgezien wegens omstandigheden.

dus graag wil ik het laten weten dat de verkoop van mijn cabby bakfiets merk gazelle niet meer door gaat.

sorry voor het ongemak

met vriendelijke groet,

ligia