Linda,
Speelt het nog of heb je inmiddels een keuze kunnen maken?
Ik zou zeggen: ga voor de Cabby: maxi-cosi adapter erbij, ben je ook nauwelijks ruimte kwijt in de Cabby.
Twee andere kids op het bankje.
Groet Joost
Ik ben in het bezit van een Cabby en die bevalt zeer goed. Alleen een vraagje: mijn dochter is inmiddels uit d'r maxo-cosi gegroeid, maar kan nog niet heel lang rechtop zitten. Iemand een suggestie hoe ik haar in de Cabby kan vervoeren? Een standaard peuterschaal past volgens mij niet, maar wie weet heeft iemand een oplossing?
Hoi
ik ben in bezit van de Gazelle Cabby na div 2 en drie wielers geprobeerd te hebben gekozen voor deze lekker licht rijdende bakfiets. die ook niet gonst! wat de houten bakken wel meer doen, in mijn optiek.
Maar terug komende op de niet meer in de MC te passen en niet lang genoeg kunnen zitten!!! snap ik niet! de kleine kan in de MC zolang het hoofdje niet boven de MC uit komt en dat duurt meestal wel ff. (bij onze meid dan) die kon toen al lang goed zitten!!
Maar anders een Auto stoel in de bakzetten met een spanband! zie ik ook vaak bij de houten bakfiets! ik denk dat dit wel past!
Groeten
Marcel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?