Gazelle Cabby of Bakfiets.nl Cargobike long?

• Joost

Linda,

Speelt het nog of heb je inmiddels een keuze kunnen maken?

Ik zou zeggen: ga voor de Cabby: maxi-cosi adapter erbij, ben je ook nauwelijks ruimte kwijt in de Cabby.

Twee andere kids op het bankje.

Groet Joost

• yo

Ik ben in het bezit van een Cabby en die bevalt zeer goed. Alleen een vraagje: mijn dochter is inmiddels uit d'r maxo-cosi gegroeid, maar kan nog niet heel lang rechtop zitten. Iemand een suggestie hoe ik haar in de Cabby kan vervoeren? Een standaard peuterschaal past volgens mij niet, maar wie weet heeft iemand een oplossing?

• marlies

Heb je deze fiets toevallig nog? Zo ja, waar woon je dan?

• nancy

Heeft er iemand al een Redy Bakfiets Tweewieler Lang Model Oranje Wit nexus 3 sp, ik ben in twijvel tussen deze fiets en de gazzelle Cabby.

Ik hoor graag de ervaringen.

• essy333

Hallo Yo,

Geen antwoord, wel dezelfde vraag: hier hebben we hetzelfde probleem! Heb je toevallig al een oplossing gevonden?

Esther

• Margriet

Hallo,

Ik heb zojuist de nieuwe 2 wieler van Babboe bekeken op hun website. Wat een ontzettend mooie bakfiets. En ook nog eens een stuk voordeliger dan die bakfiets.nl en de Gazelle. 850 euro.

Ik denk dat ik mijn 3 wieler ga inruilen.

• Annemarie

Beste Ligia,

Is je fiets nog te koop?

Groeten Annemarie

• Annemarie

Ik zie het al. Nee dus…

• Schoentje

Hoi

ik ben in bezit van de Gazelle Cabby na div 2 en drie wielers geprobeerd te hebben gekozen voor deze lekker licht rijdende bakfiets. die ook niet gonst! wat de houten bakken wel meer doen, in mijn optiek.

Maar terug komende op de niet meer in de MC te passen en niet lang genoeg kunnen zitten!!! snap ik niet! de kleine kan in de MC zolang het hoofdje niet boven de MC uit komt en dat duurt meestal wel ff. (bij onze meid dan) die kon toen al lang goed zitten!!

Maar anders een Auto stoel in de bakzetten met een spanband! zie ik ook vaak bij de houten bakfiets! ik denk dat dit wel past!

Groeten

Marcel

• Miranda

Het schijnt dat de peuterschaal van weber erin past. nog geen ervaringen mee. Mijn Gazelle cabby krijg ik donderdag. had hiervoor een babboe maar dat fietste echt te zwaar en ik ben bijna een keer omgevallen met twee kinderen erin.