Trek T 700

• Rene

Wij zijn van plan om twee Treks T700 aan te schaffen heeft iemand ervaring met deze fietsen?

• Marloes

Hallo Rene,

al zoekend naar info of aanbiedingen van de Trek T 700 kwam ik op deze site. Ik heb dus geen ervaring met deze fiets, jij ondertussen al wel? Ik ben benieuwd, je mag me terug mailen op loes68@planet.nl

Bedankt! Marloes

• Rene

Hallo Marloes

Nee ik heb nooit meer info ontvangen op mijn vraag . Wel heb ik de fiets bij de dealer geprobeerd en ik moet zeggen dat het een prachtig afgewerkte en afgemonteerde fiets is, ik wilde graag wat meer info i.v.m de aanschafprijs van €1199 minus 10% en wellicht bij aankoop van een tweede 15%. Dus tot nog toe niet tot aanschaf overgegaan.

Groet René Marloes schreef:

>

> Hallo Rene,

>

> al zoekend naar info of aanbiedingen van de Trek T 700 kwam

> ik op deze site. Ik heb dus geen ervaring met deze fiets, jij

> ondertussen al wel? Ik ben benieuwd, je mag me terug mailen

> op loes68@planet.nl

>

> Bedankt! Marloes

• Franky

Hallo,

Toevallig op deze site gekomen…..

Mijn vrouw en ikzelf hebben een goeie maand terug elk zo'n T700 aangeschaft, mijn vrouw heeft gekozen voor het “low-instap” model, beiden zijn we hééééél tevreden over deze beauty, is niet voor niks het TOP model uit de T-reeks, licht, stevig, en bolt héééél goed.

Wij hebben gekocht bij onze plaatselijke dealer voor 1000eur (per fiets), adviesprijs = 1199eur.

Dus ons oordeel = dring aan op korting, kopen en fietsen maar ! ! ! ! ! ! ! !

Een Nederland minnende Belgje……….

Mvg.

FrankyRene schreef:

>

> Hallo Marloes

> Nee ik heb nooit meer info ontvangen op mijn vraag . Wel heb

> ik de fiets bij de dealer geprobeerd en ik moet zeggen dat

> het een prachtig afgewerkte en afgemonteerde fiets is, ik

> wilde graag wat meer info i.v.m de aanschafprijs van €1199

> minus 10% en wellicht bij aankoop van een tweede 15%. Dus tot

> nog toe niet tot aanschaf overgegaan.

> Groet René Marloes schreef:

> >

> > Hallo Rene,

> >

> > al zoekend naar info of aanbiedingen van de Trek T 700 kwam

> > ik op deze site. Ik heb dus geen ervaring met deze fiets, jij

> > ondertussen al wel? Ik ben benieuwd, je mag me terug mailen

> > op loes68@planet.nl

> >

> > Bedankt! Marloes

• Marloes

Wij zijn in onderhandeling gegaan met een fietsenwinkel waar we wisten dat goede service hoog in het vaandel stond. Deze wilde de fietsen bestellen. Nu 1 voor mij (dames midstep 55 cm) met 10% korting, en wat later in het jaar (ivm financien) de heren 50 cm met 15% korting. Helaas kregen we een telefoontje dat ze niet mer bij de importeur vandaan te leveren waren, OP dus. Toen zijn we zelf gaan rondbellen. We vonden de heren in Zwolle (Scholtes) en de dames fiets in Harderwijk. Beiden gisteren opgehaald, in Zwolle perfecte service, 10% korting. Opmeten van allerlei maten ivm standen van stuur, hoogte en afstand enz. Harderwijk (ook 10%) was op het oog even een zadeltje versteld en wegwezen.

Vandaag naar Zwolle gefietst, dames zat echt niet goed. Scholtes heeft kostenloos ook deze fiets geheel op maat afgesteld! Service.

Bij beide fietsen verliep het schakelen niet geheel vlekkeloos, toevallig bij beide op de zelfde versnelling. Een soort tik, en dat voelde je ook in de trapper. Scholtes gelijk naar gekeken en heeft bij beide fietsen een nieuwe “cassette” geplaatst en we hebben beide op de terugweg geen problemen meer gehad.( vraag me niet wat die “cassette” precies inhoudt, dat is me te technisch)

Succes met de zoektocht, enne gewoon doorzetten met het regelen van de korting!

• Ger.

goede dag ik heb deze gevonden TREK-T 700 24 VERSNELLINGEN VAN 1199- MIN 25% KORTING NU 899-

SUPER MEGA RIJWIEL STORE DE VOS NEDERLANDS GROOTSTE RIJWIELHANDELAAR

DENNENLAAN 41 ZWANENBURG 1161 CL TEL 020 4972059

Suc&6