Trek T 700

• Rene

Wij zijn van plan om twee Treks T700 aan te schaffen heeft iemand ervaring met deze fietsen?

• Marloes

Hallo Rene,

al zoekend naar info of aanbiedingen van de Trek T 700 kwam ik op deze site. Ik heb dus geen ervaring met deze fiets, jij ondertussen al wel? Ik ben benieuwd, je mag me terug mailen op loes68@planet.nl

Bedankt! Marloes

• Rene

Hallo Marloes

Nee ik heb nooit meer info ontvangen op mijn vraag . Wel heb ik de fiets bij de dealer geprobeerd en ik moet zeggen dat het een prachtig afgewerkte en afgemonteerde fiets is, ik wilde graag wat meer info i.v.m de aanschafprijs van €1199 minus 10% en wellicht bij aankoop van een tweede 15%. Dus tot nog toe niet tot aanschaf overgegaan.

Groet René Marloes schreef:

>

> Hallo Rene,

>

> al zoekend naar info of aanbiedingen van de Trek T 700 kwam

> ik op deze site. Ik heb dus geen ervaring met deze fiets, jij

> ondertussen al wel? Ik ben benieuwd, je mag me terug mailen

> op loes68@planet.nl

>

> Bedankt! Marloes

• Franky

Hallo,

Toevallig op deze site gekomen…..

Mijn vrouw en ikzelf hebben een goeie maand terug elk zo'n T700 aangeschaft, mijn vrouw heeft gekozen voor het “low-instap” model, beiden zijn we hééééél tevreden over deze beauty, is niet voor niks het TOP model uit de T-reeks, licht, stevig, en bolt héééél goed.

Wij hebben gekocht bij onze plaatselijke dealer voor 1000eur (per fiets), adviesprijs = 1199eur.

Dus ons oordeel = dring aan op korting, kopen en fietsen maar ! ! ! ! ! ! ! !

Een Nederland minnende Belgje……….

Mvg.

FrankyRene schreef:

>

> Hallo Marloes

> Nee ik heb nooit meer info ontvangen op mijn vraag . Wel heb

> ik de fiets bij de dealer geprobeerd en ik moet zeggen dat

> het een prachtig afgewerkte en afgemonteerde fiets is, ik

> wilde graag wat meer info i.v.m de aanschafprijs van €1199

> minus 10% en wellicht bij aankoop van een tweede 15%. Dus tot

> nog toe niet tot aanschaf overgegaan.

> Groet René Marloes schreef:

> >

> > Hallo Rene,

> >