Wie heeft er ervaring met jan janssen fietsen. Het gaat hierbij om trekking fietsen. Alle ervaringen zijn welkom, ook evt van andere fietsen dealer/merken/winkels.
bedankt
gr
sylvia
Ik heb mijn Jan Janssen Impress nu ruim 2 jaar en in totaal 15.000 km gerden. Afgemonteerd met shimano deore lx en magura 33 velgremmen. Drie keer met deze fiets op vakantie geweest. Buiten de normale vervanging van ketting, remblokjes, cassette en banden geen abnormale dingen. Gewoon een goede fiets. Jan Janssen heeft verspreid over Nederland een be[perkt aantal dealers. Het grootste voordeel is dat je de keuze hebt hoe je fiets wil laten afmonteren. Zoals de groep, velgen stuur enz.
mikedeltagolf
Heb 3 jaar met een JJ lythos cross-hybride gereden, lakwerk was om te janken, vork te goedkoop voor de prijs van de fiets………..reed verder wel goed maar ik ben blijer met m`n Cube ATB !!!
Maar je kunt `m idd laten monteren naar je eigen wensen hoewel ik wel denk dat er voor dat geld ergens anders meer te krijgen is !
Hoi, Ik heb een impress van jj, in een prachtige op mijn verzoek gespoten kleur. Ik heb nog nooit zo'n fijne fiets gehad. Fiets erg veel en heb buiten de “normale”kosten nooit geen probelemen met deze fiets gehad. Ik denk er niet over om hem te vervangen, mocht het ooit zo ver komen dan zeker weer een jan Janssen!
Gryt
Zo zie je maar, ieder heeft z`n eigen verhaal………..
De een wat positiever dan ander !
Het ging me niet om de fiets, die was goed !
Alleen werd ik nogal wat afgewimpeld op Bikemotion door een vertegenwoordiger van JJ !! Zodoende heb ik het helemaal gehad met ze ! 2 jaar garantie op het lakwerk me 8erste……………er is niets voor me gedaan !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?