welke fiets ipv moederfiets? beste merk?

• Faatijn

Ik heb nu een moederfiets van sparta, maar ik vind hem niet prettig rijden, hij is zwaar, log en zit voor geen meter omdat je zo ver van het stuur af zit.

Nu kan ik via mijn werk een andere fiets aanschaffen, maar wil het liefst een gewone fiets waar ik ook lekker op naar mijn werk kan, maar waar ook kinderzitjes voorop en achterop kunnen.

Heeft iemand een tip?

En ik weet dat de meningen daarover kunnen verschillen, maar wat vinden jullie het beste fietsmerk? Ik vond de kwaliteit van de sparta moederfiets nogal tegevallen namelijk…..

• Biker Paul

Kijk gewoon bij je locale fietsenzaak (liefst een wat grotere zaak) naar wat jezelf mooi vindt, kijk of je er een rondje op kunt rijden en vraag of er evt. stoeltjes op kunnen ! Giant, batavus, Gazelle, Sparta, het ontloopt elkaar niet zoveel.

Wil je 7, 8 of meer versnellingen ? Hoeveel ga je fietsen in de week, laat je gewoon zorgvuldig informeren dan kom je het verst……en het beste fietsmerk bestaat niet, je hebt fietsen voor elke portemonnee, van € 300,- tot € 14.0000,-

Laat je niet gek maken door zo`n ding van de Lidl of de Hema, een fiets komt uit een fietsenwinkel ! Je koopt ook geen brood bij de groenteboer !

Suk6 ermee en laat mettertijd ff weten wat het is geworden !

Grrrrrrrrrrrrrreetz, Paul.

• johan

batavus crescendo. dit is een lichtfietsende allround fiets maar met meer ruimte tussen stuur en zadel.

gr johan