e-bike met kinderzitje

• rozefantje

Ik ben op zoek naar een elektrische fiets waar een kinderzitje achterop kan, en waarbij dan ook nog fietstassen gebruikt kunnen worden, liefst losse.

Het schijnt bij de meeste modellen te kunnen (behalve die met de accu in een fietstas), maar bij welke merken is het het makkelijkst?

Ik heb nu een Gazelle Bloom moederfiets, maar heb toch behoorlijk moeite met de hellingen hier met kind en boodschappen. Het is in eerste instantie niet de bedoeling enorme afstanden af te leggen.

Heeft iemand hier ervaring mee? bvd

Sandra

• maan

Ik vroeg me ook af of er e-bikes zijn waar een kinderzitje achterop kan en ook nog fietstassen

Ik heb een zitje die je om de bagagedrager klemt.

• Rianne

Aangezien uw bericht het enige aanknopingspunt op internet is wanneer ik zoek naar elektrische fietsen met achterzitje schrijf ik u deze reactie ondanks het feit dat u uw onderwerp reeds in 2008 heeft geplaatst.

Wat zijn uw bevindingen inmiddels en heeft u er al een gevonden?

Voor mijn gezondheid ben ik afhankelijk van een elektrische fiets, echter moet ik mijn kinderen achterop mee kunnen nemen. Er is er volgens de fietsenmaker 1 die deze mogelijkheid biedt, nl. de Batavus Padova Easy Premium voor “slechts” € 2499,-.

Alle reacties zijn van harte welkom :)

Groetjes

Rianne