is limit omafietsen wel goed van kwalitiet

• vik

is limit omafietsen wel goed van kwalitiet.

ik zag ,bij halfords opruiming , fietsen van 160 euro.

ik kan nergens 2dehans gazelle omafiets vinden. allemaal niet in de buurt waar ik woon.

deze vondt ik ook http://www.halfords.nl/NL/Fiets/Catalog/ProductDetail.htm?productId=805034heel mooi met Smart LED verlichting voor en achter .

de luxe was 30 euro duurder

deze is minder luxe. http://www.halfords.nl/NL/Fiets/Catalog/ProductDetail.htm?productId=805003

ik wil de fiets gebruiken om naar vrienden te gaan . de wegen zijn wel slecht , er zitten veel gaten en putten in de weg. het is op het platteland.

ik wil dat de fiets stevig en sterk is voor de wegen.dat die niet snel gaat kraken en peiepen tijdens het fietsen.

• pieter

In principe is een Limit: Rommel. Komt van DBG; (dutch bicycle group ofwel dutch barrel groep. Bij intensief gebruik halen veel van deze barrels de garantietermijn niet, ze roesten op de folder en zijn slecht in elkaar gezet. Het gaat vaak mis op hele fundamentele punten zoals spaakwerk, trapassen en verlies van onderdelen. Nogmaals: rommel; niet kopen. Je gaat veel geld uitgeven aan het onderhoud. Neem liever voor hetzelfde geld een tweedehands merkfiets.

• Biker Paul

Amen :D

• John

zelfs als je spaken breken na 3 maanden is halfords niet thuis, bij halfords utrecht (kanaleneiland) zeggen ze dat er maar zes weken garantie op spaakbreuk zit.. dus weer veel kosten na slechts 3 maanden..

• pieter

Limit wordt in andere winkels (bv supermarkt of bouwmarkt) ook verkocht onder o.a. de namen Ranger en Maxwell. Het model “opoe” suggereert een zekere soliditeit, die juist bij deze DBG producten heel erg ver te zoeken is. Er zitten er nota bene bij met spaken nr 14 (=sportfiets-voorwielspaken) in het achterwiel. Doe daar een krantentas op en de boel zakt vrijwel onmiddellijk in elkaar. Verder behoort zo een fiets een frame te hebben met kettingspanners, en die zitten er vaak niet op, wegens “haken” achterwielophanging, die thuishoort bij sportfietsen. De velgen zijn van goedkope aluminium, en in de 622 maat in plaats van 635 maat.

Barrels!