Fietscomputer

  • Leendert

    Bezittende een fietscomputer van Halfords AS 888. Plosteling registreerde/telde deze mijn snelheid niet meer. Alle andere(8) functies waren wel gewoon op te roepen gelijk een werkende tijd presentatie. Geen kabel storing. Uiteindelijk batterij losgenomen en weer geplaatst. Snelheid presentatie doet het weer dus waarschijnlijk een software foutje geweest.

    Alles is wel door de batterij verwijdering gereset (alles kwijt). Nu moet het computert (met zijn 2 knopjes) wel weer ingesteld worden. Dit waarschijnlijk via een menu waarin o.a. de wieldiameterr ingesteld moet worden. ??? Maar hoe kom je in dat menu ????

  • willem

    he leendert , nou wat je is zou kunnen proberen , is de 2 knoppen gelijk tijdig even in te houden , of er zit ergens een gaatje met daar achter een knop , die je dan met een dun pennetje bv , in moet duwen , deze manier is uiteraard gedaan zodat je bij een bedienings fout dus niet meteen al je instellingen kwijt bent , succes !

  • Leendert

    Hallo Willem,het is gelukt.Het apparraatje heeft maar 2 knopjes en geen reset knopje.Goedkoop dingetje (8 functies). Met het ene knopje kan je van functie naar functie stappen met elk zijn eigen presentatie in het display en met het ander knopje kan je bepaalde waardens op nul zetten. Als je in de totaalteller stand het 2de knopje indrukt kom je in het instel menu. Dan kan je wijzigen of niets doen waarna je na enkele seconden weer in de totaal gereden km presentatie terug komt. Deze is alleen op nul t ezetten door de batterij te verwijderen. Jammer nu weer bij nul t emoeten beginnen, stond net een kleine 2000 op. Hopelijk loopt hij nu niet meer vast.

    Nog bedankt voor je reageren.

  • rubber

    Met het ‘mode’ (rechter) knopje naar de functie ODO (totaalafstand) en vervolgens houd je het linker knopje (reset) IN, waarmee rechts bovenin het scherm de wiel diameter gaat staan knipperen. Deze kan je vervolgens wijzigen door weer op het knopje reset te drukken. Als je klaar bent raak je het ding niet meer aan en keert hij vanzelf terug en slaat hij de instelling op.

  • H. Smeenk

    Heeft ook iemand de (digitale) handleiding van deze fietscomputer?

  • Boris

    Toevallig heb ik er net eentje gekocht.

    Ik kan deze eventueel voor je scannen en mailen.

  • josje22

    hallo boris,

    kan je mij die scan ook opsturen? zou fantastisch zijn. ik ben de handleiding kwijtgeraakt

    josefskil@gmx.net

    vast erg bedankt

  • Ad de Jongh

    Goeie avond Boris:

    Was op zoek naar de bedieningshandleiding van de fietscomputer AS888.

    Lees dat jij die toevallig hebt zou je die mij ook kunnen maillen.

    Zo ja alvast bedankt.

    Ad

  • tina

    Hallo

    Ben ook opzoek naar de handleiding van de AS 888.

    Zou je die ook aan mij kunnen mailen?

    Zoja, alvast bedankt.

    Tina

  • Anita

    Hallo,

    Ik ben ook op zoek naar de handleiding van de AS 888,

    mocht iemand deze nog hebben, zou diegene hem dan

    willen mailen naar mij?

    Bij voorbaat dank!

    Anita