Gazelle Cabby regentent

• Eelderink

Hallo iedereen,

Ik ben inmiddels een jaar lang de trotse eigenaar van een Gazelle Cabby. De enige hier in de regio. Nu is helaas mijn regentent kapot gegaan. Op zicht geen probleem, want Gazelle doet niet moeilijk bij garantie afhandelingen.

Ik vroeg mij alleen af of meer mensen dit probleem hebben en of herkennen.

De regentent van de Cabby zit met alluminium ‘tentstokken’ in het frame geschoven. Op deze tentstokken zitten nokjes die de tent in de juiste positie moeten houden. Bij mij zijn al deze nokjes afgesleten.

Herkent iemand dit?

Alvast bedankt,

groetjes

• Peer

Bij ons is ook al 1 nokje afgebroken, ik heb die door een klein parkertje vervangen.

Peer

• Eelderink

Hallo Peer,

zou je dit ook bij je fietsenmaker willen melden? Hoe meer mensen zich via hun fietsenmaker melden bij Gazelle. Des te eerder gazelle wat aan dit product gaat doen.

Je krijgt een compleet nieuwe tent als garantie van gazelle.

• Eelderink

Hallo Peer,

zou je dit ook bij je fietsenmaker willen melden? Hoe meer mensen zich via hun fietsenmaker melden bij Gazelle. Des te eerder gazelle wat aan dit product gaat doen.

Je krijgt een compleet nieuwe tent als garantie van gazelle.

• J. vd Akker

Bij ons waren deze nokjes er ook binnen no time af, maar hebben het gewoon zonder gedaan en ging goed. Helaas ook al na een paar weken 1 stok kapot (gebroken) en de tweede volgde ook, maar beetje eigen schuld want ik fietste graag met alleen de zijkanten van het tentje en haalde het dakzeil er dan af. Dan waaien de stokjes heel makkelijk kapot. Gespalkt met een lepel. Nu met de vorst is het dakzeil gaan scheuren toen ik het bevroren en ingesneeuwde tentje eraf wilde halen. Plastic bros door de kou denk ik. Scheuren geplakt met boeklon folie (tip). Maar het tentje is niet het meest stevige onderdeel van deze verder geweldige fiets!