azor omafiets

• lenart

Hoi Mensen,

Ik ben op zoek naar een Azor omafiets .

morgen komt die fiets binnen. in de fietsen winkel.

2dehans azor omafiets. Heeft iemand hier al ervaringen mee?

met azor .

dan kan de ranger omafiets weg. die rijd zwaar en rijdt beroerd.

de lichten zijn kapot. als je fietst kraakt en piept.

• pieter

Ik denk dat je van zo een Azor veel meer plezier hebt dan van zo een DBG (voor intimi: Dutch Barrel Groep) Ranger, die staat bekend als slecht. Azor maakt fatsoenlijke fietsen.

• eduard

Hallo,Zeker weten. nu 10300km met mijn azor heavy duty fiets gereden. Enigste onderdeel dat vervangen is , is de bel vanwege een valpartij. Ook nog steeds de originele banden. Groeten, Eduard

• RobvH

eduard Schreef:

——————————————————-

> Hallo,Zeker weten. nu 10300km met mijn azor heavy

> duty fiets gereden. Enigste onderdeel dat

> vervangen is , is de bel vanwege een valpartij.

> Ook nog steeds de originele banden. Groeten,

> Eduard

En hoe rijdt de Heavy Duty dan? Fietst ie zwaar danwel licht? Loop ie lekker?

Welke uitvoering heb je? met of zonder terugtraprem en/of versnellingen?

Ik ben serieus naar de Heavy Duty aan het kijken maar hij lijkt me zo gruwelijk zwaar?

Mvg

Rob

• eduardd

Hallo,

sorry voor de late reactie.

Ik heb de uitvoering met de sachs torpedo 3 versnellingsnaaf en trommelremmen. De shimano 7 versnelling lijkt mij toch iets minder.

Hij fiets niet zo licht omdat er behoorlijk brede banden op liggen maar ik zit nu op inmiddels 11360 km met dezelfde banden een geen reparaties alleen de onderhoudsbeurten uit het fietsenplan. Het is inderdaad een zware fiets vandaar dat hij ook heavy duty heet!!!. Maar als je een keer valt dan is ie niet 123 total loss. Als ze hem morgen weghalen dan koop ik weer dezelfde. Groeten, Eduard P.s laat hier maar weten wat het geworden is