Fietswielen

• Börger

Goede middag

Onlangs ben ik aangereden door een auto, daarom zoek ik twee nieuwe (28") fietswielen voor mijn trekkingfiets. Het oog wil ook wel wat; daarom gaat mijn voorkeur uit naar de X-Rambler van het merk Rodi (zwarte velg, 24 platte zwarte spaken met Deore naaf. Of iets in die trant, als het maar zwart is, weinig spaken.

Blijkbaar is het zeer moeilijk om aan deze wielen te geraken, ik ben al een tweetal maanden op zoek, zowel in binnen- als buitenland.

Kan er me iemand helpen? Waar zijn deze krengen te krijgen?

Dank

• Biker Paul.

24 gaats Deore naaf ???

Kijk ff op www.bike2build.nl , setje Rigida Zac`s met Deore naaf (32 gaats) voor € 99,-

Oogt ook erg netjes en is nog echt degelijk ook !

• Börger

Dag Biker Paul

Oeps, sorry Paul, mijn foutje? Dan heb het fout begrepen of ben ik slecht geïnformeerd. De X-Rambler van Rodi (zou 165 euro kosten) heeft alleszins een Shimano naaf (heel waarschijnlijk is het dan geen Deore, maar zo werd het mij toch meegegeven) met 24 spaken. Het moeten niet per se maar 24 spaken zijn, liefst minder spaken dan het gangbare wiel; een weinig-spakig wiel vind ik wel mooi. Zoals ik al zei: het oog wil ook wel wat.

Heb je misschien al eens gehoord van het wielset “Sportline Mystral Trekking” van Rigida?

Groetjes

• Biker Paul.

Op de site van Rigida kom ik die Sportline Mystral niet tegen ! Zegt me dus nix …….:D

Ik zou ook zo gauw niets anders leuks weten waar je wat aan hebt !

• Börger

Dag Paul

De SportLine Mystral Trekking blijkt een wiel te zijn van 2006. Kijk hier eens:

Rigida mystral

Kijk eens helemaal rechts onderaan van de PDF-pagina. Maar misschien worden deze wielen al helemaal niet meer gemaakt. Kan ook natuurlijk.

Misschien lukt deze link niet voor de eerste keer, ik heb ook een paar keer moeten proberen.

Groetjes

• Geest

Wellicht dat je hier wat aan hebt!

http://www.fietsonderdelengroothandel.nl/index.php?menu_item=producten&hc=262&sc=382&page=1&goto=262