Handleiding speedmaster 5000

• jaap wisse

Goede morgen,

Ik meld me ook graag voor de hamdleiding van de Speedmaster 5000. Zoudt u deze mij ook willen doormailne?. Ik heb me een slag in de rondte gezocht maar kan m niet vinden. Mijn fietsleverancier was zo vriendelijk dirt apparaat op mijn fiets te plaatsen maar heeft waarschinlijk de hamdleiding weggegeooid..

Vast bedankt!

Jaap Wisse

• viRES55

Kan een van jullie mij ook een handleiding sturen speedmaster 5000 (SVP geen andere handleidingen)

bij voorbaat vriendelijk dank

viRes55

• jansen

hallo kunt u mij ook de handleiding van de fietscomputer speedmaster 5000 mailen.

al vast bedankt

• twan

ik zoek de handleiding van een speedmaster 5000.

• wim

verzoek om handleiding/ instelling van speedmaster 5000

wim

• janny jansen

ook ik ben op zoek en door Welzorg naar deze site gestuurd

mijn moeder rijdt met een scootmobiel en heeft van Welzorg zo,n ding laten plaatsen,maar weet niet hoe hij werkt

• Henk Snijders

Goede morgen,middag/avond.

Ik zit helemaal in suriname en heb via een kennis alhier een racefiets gekregen met een sigma speedmaster sm5000.

Echter bij het verwisselen van de batterij is alles verdwenen en moet hem dus weer activeren/instellen.

Heb helaas geen handleiding hiervan.

Mijn vraag of verzoek is; zou U eventueel de benodigde handleiding kunnen mailen?

Bijvoorbaat dank.

Henk Snijders

• Frank Moens

hallo,

ik ben in het bezit van een speedmaster 5000, maar ik heb geen handleiding, kan mij iemand hierbij helpen en desnoods doorsturen via email, alvast bedankt

Frank

• Ben

ik ben in het bezit van een speedmaster 5000, maar ik heb geen handleiding, kan mij iemand hierbij helpen en desnoods doorsturen via email, alvast bedankt

• H MOONS

handleiding Speedmaster 5000! Kan iemand mij die e-mailen ?