ik heb de fietskar on wheel bij een internet winkel gekocht ( koopgoedkoop.nl)
Op mijn“ Batavus weekend” paste het prima met de bijgeleverde bouten, maar nu heb ik een “gazelle fuente trekking” fiets en ben bij de fietsenmaker geweest om te vragen hoe ik het beste de kar weer kon monteren,want deze fiets heeft 27 versnellingen en die batavus had er maar 7, dus de fiets is van achteren heel anders,de mooiste manier was met de naaf die ze meegeleverd hebben , maar het probleem is dus dat hij te dik is en niet past. Toen heeft de fietsenmaker een oplossing bedacht om toch de bouten weer te monteren, op een plaats waar normaal op deze fietsen een 2e standaard geplaatst kan worden, dus ik was al blij, eenmaal thuisgekomen heb ik meteen de kar gepast achter de fiets, en tot mijn verdriet is de afstand van de bouten net iets te ver zodat de kar net niet past, hij komt tegen mijn achterwiel aan, heeft iemand een idee hoe ik die kar weer achter mijn fiets kan krijgen, want wij weten het niet meer. Die bouten kunnen verder nergens geplaatst worden zodat de afstand goed is met de kar. Ik ben ook met die winkel aan het mailen geweest, maar hun hebben geen dunnere naaf en kunnen me niet helpen.
alvast bedankt