Weet iemand hoe ik een maxi cosi plaats in een fietskar ?
Het is een croozer 535 van ongeveer 6 jaar oud .
Voor ons zoontje van 5 maanden heb ik relatief simpel een maxi cosi geplaatst in onze croozer kid for one (ik heb een tijdje een babyschaal geleend maar dat was niks omdat hij helemaal scheef erin ging hangen wanneer hij in slaap viel). Voor het bevestigen heb ik 2 spanbanden gebruikt, de ene spanband is bij het zitgedeelte op dezelfde manier bevestigd als hoe je de autogordel erdoorheen haalt. De andere spanband zit ter hoogte van het ruggedeelte rond de (naar achteren geklapte) draagbeugel gewikkeld waarbij ik op de draagbeugel 2 klemmetjes heb bevestigd zodat de spanband niet erover kan wegschuiven (ik heb deze constructie bedacht zodat de maxi cosi gaaf blijft maar je kan natuurlijk ook bevestigingspunten voor de spanbanden op de maxi cosi schroeven of boren). Bij mijn croozer zitten aan het frame bevestigingspunten waar ik de spanbanden doorheen heb geleid zodat wanneer je de spanbanden aantrekt de maxi cosi strak tegen het frame wordt getrokken en hij prima vastzit. Ik heb wel onder het zitgedeelte van de maxicosi een kussentje bevestigd zodat hij een beetje kan meeveren want anders wordt de baby erg heen en weer geklutst wanneer je over een hobbelige weg rijdt. Hopelijk helpt je dat een beetje verder, succes ermee !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?