Details Ride for Hope

• Heidje

Zojuist las ik het bericht van Kees de Krieger over Ride for Hope.

Voor belangstellenden heb ik hier iets meer informatie over het 3-daags evenement;

Inschrijving RideforHope is geopend!

2, 3 en 4 juni gaan we voor de allereerste keer de meest uitdagende toertocht van Nederland fietsen in de vorm van het internationale symbool van hoop: ‘the Ribbon’. In drie dagen tijd doorkruisen we alle twaalf provincies, waarmee we geld ophalen voor genezing van kanker, hersentumoren in het bijzonder. De sponsor toer kan voor de volle 750 kilometer gereden worden als team of individu maar ook in estafettevorm (bijvoorbeeld met z’n zessen ieder 125 kilometer). Voormalig profwielrenner Teun van Vliet zal het startschot geven op de Stormvloedkering in Zeeland. We fietsen onder andere:

Dag 1: over de Kinderdijk met haar beroemde molens, door De Veluwe, langs Drentse hunebedden

Dag 2: via de Weerribben, over De Afsluitdijk, door Broek en Waterland

Dag 3: langs De Vecht, en bereiken via het Land van Maas en Waal het eindpunt: de Cauberg.

Dit moet je meemaken! De organisatie zorgt niet alleen voor accommodatie, eten & drinken maar ook voor goede ondersteuning bij de voorbereidingen en tijdens de Ride zelf. Meer informatie over inschrijving is te vinden op www.rideforhope.nl of mail naar info@rideforhope.nl

Wil je meer info over de stichting STOPhersentumoren.nl kunt je mij mailen of de site van Ride for Hope bezoeken.