Fietsen voor Mensenrechten!

• Amnesty International

Fiets voor Amnesty de fietselfstedentocht!

Net als in 2009 en 2010 zal een groep fietsers de tocht speciaal voor Amnesty International fietsen en op die manier voor Amnesty fondsen werven. Wil jij dit jaar fietsend langs de 11 steden? Geef jouw fietselfstedentocht extra zin door 'm voor Amnesty te fietsen! Je fietst dan in een speciaal Amnesty-wielrenshirt en we vragen je om je door je omgeving te laten sponsoren voor Amnesty. Amnesty heeft een aantal startkaarten beschikbaar voor mensen die nog geen startkaart hebben, maar wel echt gemotiveerd zijn om zich voor Amnesty te laten sponsoren.

Geef je op: stuur een e-mail aan regiodfg@amnesty.nl met als subject ‘fietser 11 steden’. Vermeld in de e-mail je adresgegevens, telefoonnummer en je kledingmaat voor het fietsshirt. Geef ook aan of je al een startkaart hebt of nog niet.

• susanne

Hallo, wat een leuk initiatief!

ik ben nu aan het kijken voor een kinderfiets voor mijn zoon.

Het lijkt mij erg leuk om mee te doen met zoiets.

Verhuren jullie ook fietsen dan?

Of moeten die zelf worden geregeld, de kinderfietsen…?

Groetjes, Susanne!!

• rein reidsma

Dag!

Graag ontvang ik een fietsshirt om de elfstedentocht te fietsen. Ik heb een xl of xxl nodig. Ik heb al een startkaart.

Ik ben al jaren donateur van Amnesty en fiets ook al jaren de 11-stedentocht, dit te combineren lijkt me wel eens leuk.