Hallo fietsvriend(in) Ik ben zelf geen fietser maar sinds deze zomer ben ik “gastadres”. Mijn ervaring is dat men rond een uur of 5 aankomt, zich wat opfrist en/ of doucht en daarna de stad in trekt om ergens wat te eten. Daarna is het meestal niet te laat naar bed omdat de meesten 's morgens weer wegfietsen. De 23 gasten die ik gehad heb in totaal 18 nachten waren allemaal heel vriendelijk en vrolijk en ik kreeg heel veel complimentjes over mijn “droomhuisje”. Sommigen bleven langer maar waren dan ook de hele dag weg.Ik heb een klein(net Ikea) huisje , dus hoef ik niets te delen en kan helemaal mijn eigen gang gaan en zij dus ook! Wel zorg ik dat er elke avond alle lekkers voor het ontbijt in de koelkast daar aanwezig is.Ik vind het een geweldig leuke manier om mensen te ontmoeten en ook nog wat voor mijn inspanning betaald te krijgen. Ook is het heel prettig dat ik dit kan afspreken als het mij uitkomt, meestal belt men 1 dag van te voren of op de dag zelf op, zodat het eigenlijk nooit je eigen plannen in de war kan gooien. Want als je nee verkoopt belt men wel een ander. Voor de fietser is het natuurlijk wel een verrassing waar men terecht komt, het kan ook makkelijk alleen een slaapkamer zijn en delen van de douche en eten aan de keukentafel met de gastheer/vrouw des huizes maar ook dit heeft zijn charme! Ik heb nog geen negatieve berichten gehoord!!