In het kort: manco niet nageleverd, ellenlange mailwisseling met de klantenservice, en geen passende oplossing geboden!

Twee zadelpennen en twee buitenbanden besteld. Kreeg twee buitenbanden en één zadelpen geleverd in de doos. Gelijk een mail gestuurd dat er een manco in de levering zat.

Volgens het systeem van Internet-bikes.com en volgens de klantenservice zijn er wel twee verstuurd. Maar dit systeem is dus niet foutloos.

Twee weken heen en weer gemaild waarbij ik de al wel betaalde zadelpen (van 7,50 euro) graag opgestuurd wilde hebben. Op een gegeven moment schrijft de klantenservice ‘we geven je het voordeel van de twijfel’ en komen dan met een aanbod van een tegoed van 6,50 euro (dus een euro minder en geen verzending). Toen ik bij mijn wens bleef om de zadelpen nagestuurd te krijgen trokken ze ‘het voordeel van de twijfel’ weer in.

Internet-bikes.com maakt dus fouten in het samenstellen van hun bestellingen en lossen dit niet naar behoren op. Het spijt mij zeer dat ze mij niet vertrouwen. Het vertrouwen aan hun eigen systeem gaat boven het vertrouwen van een eerlijke klant.

Geen reviews bekeken voor deze kleine bestelling, maar er zijn er genoeg te vinden die niet tevreden zijn over de service van deze onderneming. Mijn advies: niet kopen. Mij zijn ze iig kwijt als klant.