slechte kwaliteit Giant

  • jd

    Sorry maar hier moet ik toch echt even op reageren.

    Je laat je toch niet afzetten door de één of andere waardeloze fietsenverkoper ?

    Ik zou ‘m aan de schandpaal nagelen. Al was het alleen maar voor de sport. Een andere reden is dat op deze manier inderdaad ook het merk op z’n donder krijgt terwijl het wellicht allemaal erg exemplarisch is. Voor de rest wordt de fietsen verkoper op deze manier alleen maar bevestigd in z'n asociale gedrag.

    Vertel ons eens: Wie is 't !

  • Louis van galen

    Ik heb veel problemen met een 64 cm Giant Freerider die zo slap is dat ik er gewoon geen gebruik meer van maak. Ook hier was de dealer niet op de hoogte van zijn verantwoordelijkheid en heb ik omdat een oplossing uitbleef de ARAG rechtsbijstand ingeschakeld. Maar het blijf moeilijk e.a. op te lossen en de service van GIANT bestaat niet, de man die het tot voor kort deed zit nu in het magazijn en die het nu doet komt uit het magazijn. Echt het is puin, ze kunnen maar een ding aantallen weg zetten met een wisselende kwaliteit. Radar krijgt zoveel problemen voorgeschoteld dus is het moeilijk daar tussen te komen maar het zou goed zijn de fietsen after sales een tegen het licht te houden!! Succes!

  • Andre

    Op 25 juni 2018 heb ik een Giant Talon Satin Black gekocht. Begin dit jaar constateerde ik dat er lak ontbrak in de Giant letters die rechts op mijn frame zijn gespoten. Ik dacht in eerste instantie aan normale gebruikers-schade. Na enige weken, begin april, zag ik dat er steeds meer lak ontbrak. Ik heb daarop een ter zake kundige naar het probleem laten kijken en deze gaf aan dat op dat deel van het frame een blanke laklaag ontbreekt. Hij liet mij zien dat je met een vingernagel de lak kunt verwijderen.Ik heb dit op 11 mei 2020 gemeld bij de fietsenhandelaar waar ik de fiets had gekocht. Na drie weken kreeg ik mondeling te horen dat het probleem niet onder garantie zou vallen. Ik het daarop via de mail contact opgenomen met Giant; ik heb een aantal mails gestuurd naar info@giant-europe.com. (27 mei 2020, 29 mei 2020, 30 mei 2020) Op 4 juni kreeg ik uitermate kort standaard berichtje dat de garantie voor de lak 1 jaar omvat. Ik heb daarop gebeld met Giant en deze gaven aan dat de fiets van 2015 (!!!) was. De fiets is “normaal gebruikt” en heeft wegens ziekenhuisopname ook nog een aantal maanden stilgestaan. In de tussentijd is het probleem alleen maar erger geworden. Naar mijn mening is de fiets slecht gespoten en is er een ondeugdelijk product geleverd.Op geen van mijn mails heb ik een normale reactie. Het is op zijn zachtst fatsoenlijk om in elk geval iets te laten weten.

    Kortom wanneer je een Giant koopt hou je vingers gekruist dat er niets aan gaat mankeren.