Gezien worden in het donker (op racefiets)

• Ben

Ik heb de ultieme oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewoon niet fietsen in het donker :D:D:D:D:D

• Judith

Great plan!!!!

• MiketheBike

Of gaan wonen op de Pool, daar is het heel erg lang licht.

Of je fiets laten spuiten bij Giant in dat reflecterende wit.

Maar het is geen garantie dat er niet gebeurdt, want dat is al eerder helaas ervaren.

:-(

MiketheBike

• pieter

op de pool is het juist een half jaar donker, en verder hetb je een hele lage zon.

• legion

:D Bedankt voor de info Pieter, dat wist ik niet, ben je er wel eens geweest???

• Ace

toch heb ik nog het liefst een avondklok voor gemototiseerd verkeer… en als we dan toch bezig zijn ook maar voor wandelaars met en zonder hond/kind… misschien kan ik beter proberen om ergens een privé-fietspad te regelen…? :-)

Ace

• MiketheBike

Of fietsen in je tuin, is dat dan niet de oplossing.

*D

MiketheBike

• Pino

Op de baan!

• Aernout

Vandaag maar even zo'n oplaadbare/ afneembare koplamp gekocht (ligt nu voor het eerst op te laden :) ). Ik hoop maar dat dat niet irritant trilt enzo tijdens het rijden….

• Judith

Heb je een Cordo-lamp gekocht? Zit muurvast en is makkelijk afschuifbaar, maar bereikt wel zijn maximale capaciteit na enkele malen opgeladen te zijn. Dus ik raad je aan om hem b.v. een paar keer leeg te laten lopen en weer opnieuw op te laden. Misschien een vreemd verhaal, maar de eerste keer hield mijn lamp het maar anderhalf uur uit en nu dus bijna 2,5 uur.

Fiets-ze!!!