Is fietsen verslavend?!!

• vince

misschien kun je ter voorkoming van afkickverschijnselen 1 of 2 keer in de week gaan spinnen. Is goede voorbereiding op het fietsseizoen en je bent in een uurtje weer helemaal voldaan.

• Judith

Dat is een goed plan.

• mikedeltagolf

Nee. Hoewel ik 10.000 p/j fiets. Huis station zomers huis wrk 60km. met vrienden

op vakantie en om de hersens te concentreren vind ik fietsen niet verslavend. Als het flink regent ben ik blij over andere vervoermiddelen te beschikken.

• Martien

Hoi Judith,

Wij zijn mooiweer weekend fietsers. Wij fietsen alleen met droog weer, en ……je raad het al …….. meestal in het weekend. Wij fietsen ook niet zoveel; dit jaar zo ongeveer 1500 km. Overigens wel met een handbike.

Verslavend is voor mij misschien een te groot woord, maar als het in het weekend van dat vies regenweer is dan bekruipt mij toch een gevoel van ik wil er uit , ik moet wat doen , ik heb het niet meer , ik ben gespannen , ik kan mijn ei niet kwijt.

Dat soort dingen.

Is dat verslaving? Oeps misschien dan toch? Is daar een praatgroep voor?

Of zou een rondje om de kerk heilzaam zijn?

Als ik er zo aan denk dan krijg ik het weer, Ik moet er effe uit , ik heb het effe niet meer . Ben effe weg

. Doei ………….Martien

• carel Rietveld

Eerlijk is eerlijk, ik vinnut af en toe lekkerder als sex.