Ik ben op zoek naar de fabriek waar de Limit fietsen gemaakt worden. Kan iemand mij hieraan helpen?
En de goedkoopste Limit fietsen,met de BMX-one piece trapassen worden volledig kant en klaar aangeleverd uit het verre oosten,Limit is een merk van Halfords,net als Kyoso wat Fiets betekend in het Japans,leuk bedacht van die Halfords rakkers.
Een Limit aanschaffen als kinderfiets is te doen,maar de rest kan je beter voorbijlopen.
Dank jullie voor de reactie. Helas had ik eerst beter hier kunnen informeren. Wij kochten voor beide dochters een dames fiets van dit merk. Inderdaad niet aan te bevelen. Maar ben al heel blij nu iets meer te weten hierover. Mijn klacht wordt namelijk niet serieus genomen denk ik zo En och heel goedkoop waren ze ook niet. Een velg mag volgens ons niet scheuren dit is bij een fiets wel het geval. Er vertonen zich ook meeerdere kleine scheurtjes nu in de velg .
Maar oke ik ben blij dat jullie gerageerd hebben. Nogmaals hartelijk dank hiervoor.
Kan ik wer even verder nu. Thanks.
Typisch geval van DBG: scheurende velgen, maar ook: brekende spaken, losrammelende trapassen die bij nadere schouwing van blik lijken te zijn gemaakt, roesten als een bezetene. Klachten aan hele fudamentele delen van de fiets. De frames blijven over het algemeen nog wel heel. Deze DBG producten hangen heel veel bij fietsenmakers, voor zover die nog zin hebben om hun naam eraan te grabbel te gooien. Vaak worden ze gewoon geweigerd: ga maar terug naar de Aldi, die hebben geen fietsenmaker maar toch…….
Hoi
Met de fiets is goed om gegaan dochter is 20 jaar dus niet echt een kleine meid meer. Die kleine scheurtjes zitten er meerdere dat wel maar er zit er een die dwars over de velg gaat en ook een scheur is. Het is te gevaarlijk om hier nog op te fietsen. Wel was al bij de fietsenzaak bekend dat het achterwiel problemen had van de eerste dag.
Dank voor de reactie groetjes
sja triest maar k denk dat je gelijk hebt. Wel heb ik wer geeerd hiervan Omdat e voor beide dochters een nieuwe fiets nodig hadden besloten we voor 2 iets goedkopere fietsen te kiezen Foute keuze nu he is duurkoop geweest. Ik was wel al zovr dat we besloten hadden ier geen geld aan uit tegeven om te laten epareren of vervangen. Hier steek ik inderdaad geen euro meer in. Deze fietsen zijn van de Halfords.
Groetjes enne thks weer he
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?