fietsenmaker gaat online?

• löwikfan

Onlangs is er een nieuwe internetwinkel bijgekomen onde de naam bike-gigant.nl. Na enig googlen en zoeken ben ik er achter gekomen dat het bedrijf achter deze website de fietsenmaker uit apeldoorn is. Nu ben ik erg benieuwd of dit dezelfde persoon is als onze fietsenmaker die hier regelmatig reageert op dit forum. Ben benieuwd naar de reactie's

• Fietsuhh

Waarschijnlijk ben jij het zelf en is dit gewoon reclame voor de site!

• idee

Dat idee had ik ook al.

• Fietsuhh

Valt zwaar tegen de site (mijn persoonlijke mening). Niet de moeite om te kijken 13 in een dozijn.

• löwikfan

Ik vraag ut om een beetjuh te stangen. Fietsenmaker zit hier altijd af te geven op internetwinkels en nu blijkt dat hij er zelf 1 begonnen is. Tenminste als het dezelfde fietsenmaker, is wat ik heel erg vermoed. Ik persoonlijk heb er geen enkel probleem mee, maar het is wel vreemd als een persoon die altijd zit af te geven op internetwinkels er zelf 1 begint.

• Fietsuhh

Heb ff gezocht op fietsenmaker maar kan geen berichten vinden van hem Löwik dus geef maar toe hahaha Beetje kinderachtige manier van aandacht vragen nietwaar? Trouwens ook jouw eerste bericht hier?

• löwikfan

Ik ben bang dat jezelf nog niet zo heel lang post hier. Kijk maar eens hier voor een discussie waar mijnheer fietsenmaker te keer gaat tegen korting geven en internetwinkel bikemotion. 1 van de vele voorbeelden overigens. Trouwens de laatste tijd post hij hier weinig, maar dat zal wel komen omdat hij te druk is met zijn online shop :-)

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=772&i=10808&t=10652

• Fietsuhh

Nee dit is de eerste keer maar het feit dat de fietsenmaker een afkeer heeft van webwinkels is zijn eigen mening. En dat jij reclame maakt voor jouw site mag je ook helemaal zelf weten. Succes met de verkoop in ieder geval

• löwikfan

Trouwens nog een leuke zin van onze fietsenmakert. Als een dealer zoveel korting geeft moet hij het dealerschap onmiddelijk verliezen :-) Staat in dezelfde treat als hierboven vermeld.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=772&i=10808&t=10652

Ben ik bang dat fietsenmakert binnenkort geen dealer meer is:-)

• löwikfan

Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt. Onze fietsenmaker heeft hier altijd af gegegeven op internetwinkels, maar is er nu zelf 1 begonnen. Ik heb geen fluit te maken met welke fietsentent dan ook. Ik heb hier altijd geprobeerd objectief te blijven en zonder vooroordelen ergens naar te kijken. Lees eerst de post van fietsenmaker maar eens goed door en dan zul je waarschijnlijk begrijpen wat ik bedoel. Trouwens lees mijn posts ook maar eens door en dan snap je ook dat ik geen connectie's heb met een fietsenwinkel oid.