Prijzenoorlog in fietsenhandel

• Pikey

Het is alleen errug jammer dat die miljoenenboete niet ten goede komt aan al die mensen die ooit een veeeeeeel te dure fiets hebben gekocht.

Komt er toch min of meer op neer dat “de staat” (Nma) die pegels gaat opstrijken.

Pikey

• Remco Jan

Mwahh, dan krijgt iedere koper een handjevol euro's terug in het gunstigste geval..

• Biker Paul.

Of de grote drie maken je fiets voor het komende jaar nog wat duurder om de boete terug te verdienen :D

• Fietsuhh

Dan kopen we allemaal een Union bij Halfords!!

• Bart

Ja, en dan worden die schaars en gaat de prijs weer omhoog!

Weer een oorlog die niet valt te winnen… ;-)

• SNORKEL

Voor mij geen zorgen,ik heb een Impala Creative ST180…..Volgeveerd wel te verstaan!

• Biker Paul.

En Snorkel, Is U al creatief geweest met de`n ATB of is ie al gebroken zonder dat je `m hebt gebruikt ?? :D:D:D:D:D:D

• SNORKEL

Daar ben ik vandaag mee aan de gang geweest! Na 77KM op de teller te hebben gezet,kan ik nu de achteras vervangen.Die is zo kromgetrokken dat het wiel op een paar mm,s na tegen de linker achtervork van het frame aankwam.Een wonder dat hij niet is gebroken.De naaf blijft,conussen blijven,alleen vaste as eruit,en uitvalas erin.Verder op wat kleine kraakjes en piepjes na is hij nog helemaal fris hahahahahahaha En ondanks dat ik de prut super heb afgesteld rijdt het ding als een mammoet skelter.

• pieter

is ie nog 77 km meegegaan? dat is niet gek!