Montego goed?

• Floris

Hallo,

Morgen gaan we weer op “fietsen jacht” ik wil graag weten of het merk Montego een beetje goed is, dit in verband met het niet kunnen kopen via het fietsplan en deze fietsen wat betaalbaarder zijn.

Bedankt weer!

• Biker Paul.

Ik zou het niet doen, zelfde narigheid als Ranger, Maxwell enz…………

Kijk toch AUB voor een `goed` product en als het dan schappelijk geprijsd moet zijn, kijk dan bij Cube, Focus, de Duitse `prijsvechters` Goeie afmontage, normale prijs ! Voorbeelden op : www.bike2build.nl Moet je alleen ff bij trekkingfietsen kijken !

Alvast veel succes ermee, Paul.

ps, volgens mij heeft Den Haag ook een Cube dealer, ben alleen z`n naam kwijt !

• Floris

Ok effe anders want we krijgen wat centen omdat we vorig jaar niet naar de dokter zijn geweest dus heb budget is weer groter(leuk hoe snel somige dingen veranderen)

Wat is de beste fiets die ik kopen kan?

Een batavus een Gazelle een Sparta of een Trek of iets anders, gewoon een stadsfiets zoek ik rond om de 500 euro die zowel is uitgevoerd als dames en heren.

Ik heb nu zoveel fietsen in het echt en op internet gezien dat ik door de bellen de fiets niet meer zie!

• Biker Paul.

Ik vrees toch dat je met dat bedrag in de buurt van die Montego blijft hangen, om een schappelijke Gazelle te krijgen om in het weekeinde `ns mee te fietsen ben je al gauw € 750,- kwijt ! En dan weegt ie nog eens ruim 20 kilo ook………

Ik heb de bij Gazelle de Bahia travel gevonden, 24 versnellingen, 17 kilo, niet echt super afgemonteerd maar voor jouw doeleinden denk ik dattie wel voldoet, prijs : € 599,-

• Biker Paul.

Sorry, 8 versnellingen maar dat is ook genoeg :D

• Floris

Wel moeilijk een een goede fiets voor een schappelijke prijs te vinden he, ik ga morgen weer op jacht dan maar kijken voor 2de hands ik heb een Koga Miyata Lite Ace gezien voor 499, en eenTrek Navigator L300 voor 425,- bij de profile, is nog knap geeld voor een fiets die gebruikt is toch, moet ze nog wel in het echt zien natuurlijk.

• Floris

o en een Gazelle Cayo voor 295,-

• ron

ff kijken bij www.fietspoint.com kan je rond de € 500 een nieuwe gezelle of Batavis kopen.

• lian

Of bij bikemotion.nl ook geen bezorkosten ! Net mijn batavus gekocht. Scheelde 250 euro op de winklelprijs hier !

• Floris

We hebben ons oog laten vallen op een gazelle esprit lijkt ons de beste koop voor ons budget, hoe denken jullie over deze fiets?