Montego goed?

• Biker Paul.

Da`s toch niet onaardig, verwacht er geen wonderen van maar om zo eens mee door de duinen te touren en eens naar de stad te fietsen denk ik dat ze wel voldoen ! Aardige prijs, ziet er leuk uit………waarom niet ?

Succes ermee,

Paul.

• Floris

Ik zie wel veel verschil in prijs bij die fietsen winkel zijn ze 550 en op internet bij fietsenwinkel.nl 435,00 ex verzendkosten, is dat aan te raden om een fiets via internet te bestellen?

• Biker Paul.

Als je zelf wat kunt sleutelen aan een fiets of je hebt iemand die dat kan, is het wel te overdenken maar in het geval van garantie of een beurtje aan je fiets ben je beter af bij een fietsenmaker want dan geeft de internetwinkel (niet allemaal) niet thuis !

En je hebt het over een fiets en niet over een pakkie brood, ga lekker op zeker en koop bij je fietsenzaak ! Als je er 2 tegelijk koopt heb je nog de kans dat je wat van de prijs aflult ………..

• Floris

Ja ik ben nu bij meer dan 10 fietsenwinkels geweest en niet 1 die hapte, en wij zijn best goede afdingers, 2 maal 550 of 2 maal 465, geld is geld, ook in Alphen aan de rijn geweest vandaag, daar krijg je 15 % korting op adviesprijzen, maar ook Alphen is niet om de hoek want we wonen in Den Haag.

• lian

ja hoor, we hebben nu onze tweede fiets al gekocht via bike motion en als je via internet betaald heb je zelfs geen bezorgkosten. Je krijgt hem zelfs keurig afgemonteerd aan huis. Nadeel is je hebt geen service beurten. Aan de andere kant heeft mijn pa net een gazelle orange in de aanbieding gekocht bij een fietswinkel en die kreeg ook geen service beurten omdat de fiets in de aanbieding was. Al met al had hij deze fiets dus toch nog 20 euro goedkoper bij bikemotion kunnen kopen.

• tone

maar wat is beter een tweedehands Koga Roadrunner of een nieuwe batavus sioux? Beide kosten ca. 400Euro.