Leren fietsen voor volwassenen?

  • naoual

    ik wil fiets leren in rotterdam, maar ik weet niet waar .wie kan mij helepen a.u.b .naoual

  • Banny

    Hoi hoi,

    Ik wil graag leren fietsen in rotterdam maar tot nu toe heb ik nog niemand gevonden om mij te helpen. Heeft iemand een tip van waar ik kan zoeken?

    mvg

    Banny

  • pieter

    vaak beschikken vrijwilligersorganisaties over info over fietslessen.

  • Dani

    Wie kan mij een advies geven waar goed en goedkoopste is om te leren fietsen, (fietsen voor volwassen)

  • Ursula Czarlay

    Zoek naar een mogelijkheid om het fietsen te leren in Den Haag

    Ursula

  • Fatima zahra

    Geachte heer/mevrouw

    ik wil graag leer fietsen wat moet kan ik doen

    Mvg Fatima zohra

  • margot

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een fietsen lesgeefster ( leren fietsen) voor een onbemiddelde allochtone vrouw.

    Zij heeft geen fiets maar wil graag leren fietsen.

    Je kan mij bereiken op nummer 06 -138 44 366

  • Cor

    Anonymous

    Begin met een damesfiets of vouwfiets die te klein is voor je of met het zadel en stuur zo laag mogelijk ingesteld. Daarop begin je met lopen terwijl je op het zadel zit. Heel geleidelijk krijg je dan gevoel voor het evenwicht. Bij sommige mensen duurt dat lang, maar overhaast het niet.

    Het kan ook helpen om de fiets eerst goed te bekijken hoe hij technisch in elkaar zit.

    Kies een plaats en tijd dat er geen andere verkeer is.

    Je kunt eventueel ook beschermingsmiddelen gebruiken voor polsen, ellebogen en knieen. Dat is eventueel zelf te improviseren met handschoenen en door die plekken te omwikkelen met textiel onder de kleding.

    Laat de fiets zonodig aan twee kanten ondersteunen door helpers.

    Neem een telefoon mee om zonodig een dokter te bellen als je toch valt.

  • Cor

    Anonymous

    Begin met een damesfiets of vouwfiets die te klein is voor je of met het zadel en stuur zo laag mogelijk ingesteld. Daarop begin je met lopen terwijl je op het zadel zit. Heel geleidelijk krijg je dan gevoel voor het evenwicht. Bij sommige mensen duurt dat lang, maar overhaast het niet.

    Het kan ook helpen om de fiets eerst goed te bekijken hoe hij technisch in elkaar zit.

    Kies een plaats en tijd dat er geen andere verkeer is.

    Je kunt eventueel ook beschermingsmiddelen gebruiken voor polsen, ellebogen en knieen. Dat is eventueel zelf te improviseren met handschoenen en door die plekken te omwikkelen met textiel onder de kleding.

    Laat de fiets zonodig aan twee kanten ondersteunen door helpers.

    Neem een telefoon mee om zonodig een dokter te bellen als je toch valt.

  • Cor

    Cor
    Anonymous

    Begin met een damesfiets of vouwfiets die te klein is voor je of met het zadel en stuur zo laag mogelijk ingesteld. Daarop begin je met lopen terwijl je op het zadel zit. Heel geleidelijk krijg je dan gevoel voor het evenwicht. Bij sommige mensen duurt dat lang, maar overhaast het niet.

    Het kan ook helpen om de fiets eerst goed te bekijken hoe hij technisch in elkaar zit.

    Kies een plaats en tijd dat er geen andere verkeer is.

    Je kunt eventueel ook beschermingsmiddelen gebruiken voor polsen, ellebogen en knieen. Dat is eventueel zelf te improviseren met handschoenen en door die plekken te omwikkelen met textiel onder de kleding.

    Laat de fiets zonodig aan twee kanten ondersteunen door helpers.

    Neem een telefoon mee om zonodig een dokter te bellen als je toch valt.